Ingezonden persbericht


USP Marketing PR verwerft Eurocamp en Keycamp als klanten

Amsterdam, 22 november 2006.Na een uitgebreide pitch heeft het Engelse Holidaybreak USP aangesteld als PR bureau in Nederland. Per 1 november verzorgt USP alle PR werkzaamheden voor twee onderliggende merken van Holidaybreak: Eurocamp en Keycamp. De twee bedrijven zijn gespecialiseerd in het aanbieden van campingvakanties in compleet ingerichte bungalowtenten, luxe stacaravans en comfortabele chalets in diverse Europese landen.

Eurocamp is sinds 1984 actief op de Nederlandse markt en richt zich voornamelijk op gezinnen met kinderen van alle leeftijden. Keycamp richt zich al sinds 1976 op families met (jonge) kinderen en stellen en is sinds 1990 actief in Nederland. Meer informatie is te vinden op www.eurocamp.nl en www.keycamp.nl.

Naast het adviseren op het gebied van PR, zal USP ook persberichten versturen, persreizen verzorgen en joint promotions opzetten voor haar kersverse klant Holidaybreak.

Behalve voor Holidaybreak werkt USP in de reiswereld onder andere voor Continental Airlines, Hotel de l'Europe, Eden Hotel Group, Kefalonia & Ithaka, Zillertal Arena, Corendon, NATM, Avila Beach Hotel in Curaçao, Maldives Tourism Board, Trinidad & Tobago, Summum Reizen, www.zoover.nl, Sunny Cars, blooming , Hampshire Hotels & Resorts,Hotel Torarica, Eco Resort Inn, Access Suriname Travel.


- EINDE PERSBERICHT -