V&D kiosk naar The Read Shop
Geheel passend in de strategie van V&D om A-merken toe te voegen aan haar (kern) assortiment, is na een intensieve selectieprocedure een samenwerking aangegaan met THE READ SHOP. Winkelformule THE READ SHOP gaat een shop-in-shop concept bouwen voor o.a. tijdschriften, dagbladen, kansspelen en tabak.
Directeur Arno van Bijnen van THE READ SHOP (onderdeel van RDC-groep), met inmiddels meer dan 150 formulewinkels in Nederland, geeft aan zeer content te zijn met deze uitbreiding. De franchisenemers van THE READ SHOP zullen deze shop-in-shop gaan exploiteren. Het assortiment wordt geheel afgestemd op de lokale omstandigheden, zodat de formule nog meer toegevoegde waarde heeft voor de consument.
Hans Harmsen, Manager Media City van V&D, geeft aan dat deze keuze past bij het strategische proces van V&D. Het aanbieden van sterke merkformules, naast onze private labels, maakt deel uit van onze strategie om als totaalwarenhuis een compleet en gevarieerd assortiment aan te bieden. "Naast de reeds aanwezige A-merken is THE READ SHOP een goede aanvulling. Deze partij had het sterkste concept in zowel commerciële als financiële zin en wij hebben alle vertrouwen in een prettige samenwerking".
In januari 2007 zal worden gestart met 2 pilots in Arnhem en Amstelveen. De doelstelling is om na de pilot periode de huidige V&D kiosk in de overige V&D vestigingen om te bouwen naar een THE READ SHOP-kiosk.
Vroom & Dreesmann Warenhuizen B.V. THE READ SHOP II BV
P.O. Box 276, 1000 AG Amsteram Postbus 66, 3620 AB Breukelen
Phone: +31(0)20-5959321 Telefoon: 0346-280960
Fax: +31(0)20-5959348 Fax: 0346-280961
e-mail: hans.harmsen@vd.nl e-mail: info@readshop.nl
www.vd.nl / www.vdsuppliers.nl www.readshop.nl
H. Harmsen, Manager Media City A.C. van Bijnen, directeur
---- --
Maxeda