Ingezonden persbericht


Persbericht

23 november 2006

Orange Business Services verkrijgt wereldwijd contract van Altria ITSC voor Philip Morris

Contract omvat netwerk, fixed-voice, IP-telefonie en andere diensten in 40 landen

Orange Business Services heeft een zevenjarig, wereldwijd contract getekend met Altria ITSC Europe, dat IP-diensten levert aan Philip Morris International (PMI).

Het contract omvat netwerkinfrastructuurdiensten, waaronder wereldwijd WAN en lokale LAN's, fixed-voice, IP-telefonie, IP-callcenters en andere IP-diensten, voor vestigingen van Philip Morris International in ruim veertig landen.

Wereldwijd bereik is een van de belangrijke voordelen voor Philip Morris. Een naadloos MPLS-gebaseerd IP VPN verbindt medewerkers van PMI in meer dan veertig kantoren. Een wereldwijd WAN en 45.000 LAN-poorten zorgen ervoor dat gebruikers toegang hebben tot belangrijke zakelijke applicaties.

Een volledige beheerde IP-oplossing van Orange Business Services, inclusief de levering van zo'n 20.000 telefoons, biedt daarbij onder meer IP-telefonie, IP-callcenters en uitgebreide communicatiemogelijkheden tussen de verschillende kantoren. Dankzij de migratie naar IP-telefonie beschikt PMI over een beveiligde en veerkrachtige communicatieoplossing en kan het bovendien de telefoonkosten omlaag brengen.

"We zijn erg tevreden dat we deze belangrijke klant een volledig beheerde communicatieoplossing kunnen aanbieden", zegt Barbara Dalibard, executive vice president van Orange Business Services. "We kijken ernaar uit om Altria ITSC en Philips Morris International te ondersteunen bij het verbeteren van de efficiëntie en het behalen van productiviteitsvoordelen."

Over Orange Business Services
Orange Business Services vertegenwoordigt sinds 1 juni 2006 de zakelijke communicatieoplossingen en -diensten van de France Telecom Group. Eerder werden die vertegenwoordigd door de verschillende merken van France Telecom, waaronder Equant.

De portfolio bestaat uit voice-, data- en mobiele diensten, IT-expertise en managed services. Alle producten en diensten hebben als doel de bedrijfsprocessen van klanten te optimaliseren en hun productiviteit te verbeteren. Orange Business Services heeft vestigingen in 166 landen en heeft klanten in 220 landen. Meer informatie is beschikbaar via www.mnc.orange-business.com.

Voor meer informatie over Orange Business Services kunt u contact opnemen met Mariena de Jager, Marketing Manager Orange Business Services: Tel: +31 (0)20 606 92 57
E-mail: mariena.dejager@orange-ftgroup.com Website: http://www.mnc.orange-business.com

Voor verdere persinformatie, fotografie of een interview kunt u contact opnemen met Maud Geerbex van LEWIS, Global Public Relations: Tel: +31 (0)40 235 46 00 Fax: +31 (0)40 235 46 01 E-mail: maudg@lewispr.com Website: http://www.lewispr.com

LEWIS - Global Public Relations

Hoevenweg 29
5652 AW Eindhoven
Nederland

Tel: +31 40 235 46 00
Fax: +31 40 235 46 01
Web: www.lewispr.com
Agency blog: www.lewis360.com