Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
ZIE GINDS KOMT DE STROOMBOOT...
NLEnergie start direct marketing actie met Zwarte Piet
Rotterdam, 22 november 2006 - De Nederlandse Energie Maatschappij
start vanavond met een ludieke actie in een kleine gemeente in
Nederland die enkele dagen zal duren. Hierbij worden Zwarte Pieten ingezet
om mensen te interesseren voor goedkope stroom. De Zwarte Pieten gaan met
brochures, strooigoed en chocolade munten de deuren langs om mensen te
vertellen over de Stroomboot-aanbieding.
De Zak van Sinterklaas
De Stroomboot biedt mensen, naast 3 jaar lang elektriciteit tegen
inkoopprijs, de 'Zak van Sinterklaas': als mensen zich na het bezoekje van
Zwarte Piet aanmelden als klant, ontvangen zij op pakjesavond een Zak van
Sinterklaas (waarde: 40 Euro), die wederom door een Piet aan huis zal worden
gebracht.
Uitvoering
De Nederlandse Energie Maatschappij heeft communicatiebureau DoubleSigma uit
Rotterdam ingeschakeld voor de ontwikkeling van de Stroomboot. Ook verzorgt
DoubleSigma de uitvoering van de actie. De website van de Nederlandse
Energie Maatschappij is reeds ontwikkeld door dit bureau. De pagina
www.nlenergie.nl/stroomboot is speciaal voor de actie opgezet.
Over de Nederlandse Energie Maatschappij De Nederlandse Energie Maatschappij
is één van de weinige nog onafhankelijke energieleveranciers in de
Nederlandse energiemarkt. Op dit moment is zij de snelst groeiende speler in
de branche. De Nederlandse Energie Maatschappij probeert door middel van
eenvoudig te begrijpen aanbiedingen de markt transparanter te maken voor
consumenten.
Zij biedt daarom energie tegen inkoopprijs. Door de lage olieprijs in de
afgelopen maanden liggen de prijzen van de Nederlandse Energie Maatschappij
daadwerkelijk lager dan de energiebedrijven die slechts één of twee keer per
jaar hun tarieven aanpassen.
EINDE PERSBERICHT
Noot voor redactie (
Ingezonden persbericht