Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

ZIE GINDS KOMT DE STROOMBOOT...

NLEnergie start direct marketing actie met Zwarte Piet

Rotterdam, 22 november 2006 - De Nederlandse Energie Maatschappij start vanavond met een ludieke actie in een kleine gemeente in Nederland die enkele dagen zal duren. Hierbij worden Zwarte Pieten ingezet om mensen te interesseren voor goedkope stroom. De Zwarte Pieten gaan met brochures, strooigoed en chocolade munten de deuren langs om mensen te vertellen over de Stroomboot-aanbieding.

De Zak van Sinterklaas
De Stroomboot biedt mensen, naast 3 jaar lang elektriciteit tegen inkoopprijs, de 'Zak van Sinterklaas': als mensen zich na het bezoekje van Zwarte Piet aanmelden als klant, ontvangen zij op pakjesavond een Zak van Sinterklaas (waarde: 40 Euro), die wederom door een Piet aan huis zal worden gebracht.

Uitvoering
De Nederlandse Energie Maatschappij heeft communicatiebureau DoubleSigma uit Rotterdam ingeschakeld voor de ontwikkeling van de Stroomboot. Ook verzorgt DoubleSigma de uitvoering van de actie. De website van de Nederlandse Energie Maatschappij is reeds ontwikkeld door dit bureau. De pagina www.nlenergie.nl/stroomboot is speciaal voor de actie opgezet.

Over de Nederlandse Energie Maatschappij De Nederlandse Energie Maatschappij is één van de weinige nog onafhankelijke energieleveranciers in de Nederlandse energiemarkt. Op dit moment is zij de snelst groeiende speler in de branche. De Nederlandse Energie Maatschappij probeert door middel van eenvoudig te begrijpen aanbiedingen de markt transparanter te maken voor consumenten.
Zij biedt daarom energie tegen inkoopprijs. Door de lage olieprijs in de afgelopen maanden liggen de prijzen van de Nederlandse Energie Maatschappij daadwerkelijk lager dan de energiebedrijven die slechts één of twee keer per jaar hun tarieven aanpassen.

EINDE PERSBERICHT



Noot voor redactie (

Ingezonden persbericht