Ingezonden persbericht


Persbericht

Haarlem, 20 juli 2006

'Plug and Play' Onderwijs& ict; 16e I&I conferentie 2006

Woensdag 22 en donderdag 23 november, congreshotel de Werelt te Lunteren.

Vives en i&i, vakvereniging voor informatiekunde, informatica en ICT in het onderwijs hebben de handen ineen geslagen en zullen voor de i&i conferentie 2006 gezamenlijk garant staan voor een unieke en innoverende onderwijs en ICT conferentie en markplaats voor het V O onderwijs.

Vele innovatieve producten en diensten op onderwijs- en ICT gebied overzichtelijk op één markt, ruim 40 seminars en workshops, diverse doorlopende presentaties en verhitte discussies in panelsessies. Het is slechts een greep van de i&i conferentie 2006!

Wat kunt u allemaal verwachten op deze inspirerende conferentie voor het Voortgezet Onderwijs Twee dagen lang staat Congrescentrum de Werelt geheel in het teken van:


* Nieuwe middelen

* Gaming & simulatie

* Content Sharing

* Toetsing

* Onderwijs & ict didactiek

* Ict beleid

* Veiligheid

* Onderwijs innovatie

* Internationalisering & samenwerking

Kortom; werkzaam in het V O onderwijs, dan mag u dit event zeker niet missen. Interessant voor iedereen die te maken heeft met ICT in de klas.

Voor wie?


* docenten die ICT in hun onderwijs toepassen of die dat willen gaan doen
* ict-coördinatoren en netwerkbeheerders
* docenten informatica en informatiekunde
* schoolleiders met ICT in hun portefeuille en ict-managers
* docenten van lerarenopleidingen op hbo - of wo -niveau
* instellingen en bedrijven die zich met ict en v(mb)o bezighouden
* innovatoren die hun publiek willen ontmoeten
* allen die in het onderwijs betrokken zijn bij didactische vernieuwing waarbinnen ICT een rol speelt

Voor meer informatie over de I&I conferentie kunt u kijken op de website: www.onderwijsictplatform.nl. Hier vindt u tevens een aanmeldingsformulier. Het evenement vindt plaats op woensdag 22 en donderdag 23 november in congrescentrum de Werelt te lunteren. Voor de kosten van deelname verwijzen wij u graag door naar www.onderwijsictplatform.nl


---

Noot voor de redactie,