TNT Group

Persbericht

TNT N.V. - Inkoop gewone aandelen

20 November 2006 - Amsterdam, naar aanleiding van het aandelen inkoopprogramma, zoals bekend gemaakt op 6 november 2006, maakt TNT N.V. bekend dat:


* op 13 november 2006, zij 196.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,9828 per aandeel,
* op 14 november 2006, zij 200.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,6070 per aandeel,
* op 15 november 2006, zij 142.118 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,9278 per aandeel,
* op 16 november 2006, zij 258.200 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,9490 per aandeel,
* op 17 november 2006, zij 345.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,1133 per aandeel,
* gedurende de periode van 6 november 2006 tot en met 17 november 2006, zij 3.240.318 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,6692 per aandeel, en
* het totale bedrag van het aandelen inkoopprogramma tot en met 17 november 2006 bedraagt derhalve 10,3% van de aangekondigde inkoop tot een bedrag van euro 1 miljard.

TNT N.V. is voornemens de ingekochte aandelen in te trekken.

In geval van enige discrepantie tussen dit persbericht en de originele Engelstalige versie van dit persbericht prevaleert de Engelstalige versie.

Over TNT N.V.
TNT N.V. biedt bedrijven en consumenten wereldwijd een breed scala aan post- en expressdiensten. TNT, waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Nederland, biedt toegang tot efficiënte netwerkinfrastructuren in Europa en Azië en breidt haar activiteiten wereldwijd uit om zo de prestaties van haar netwerken te maximaliseren. TNT is in meer dan 200 landen actief en heeft ruim 127.000 medewerkers. In de eerste negen maanden van 2006 bedroeg de omzet van de onderneming 7,3 miljard en het bedrijfsresultaat uit gecontinueerde activiteiten 921 miljoen. TNT N.V. is genoteerd aan de beurzen van Amsterdam en New York. TNT is zich bewust van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid als onderneming en heeft partnerschappen gevormd met het World Food Programme en het Milieuprogramma van de Verenigde Naties om wereldwijd tegen honger en milieuvervuiling te strijden.