Persbericht
TNT N.V. - Inkoop gewone aandelen
20 November 2006 - Amsterdam, naar aanleiding van het aandelen
inkoopprogramma, zoals bekend gemaakt op 6 november 2006, maakt TNT
N.V. bekend dat:
* op 13 november 2006, zij 196.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft
ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,9828 per aandeel,
* op 14 november 2006, zij 200.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft
ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,6070 per aandeel,
* op 15 november 2006, zij 142.118 gewone aandelen TNT N.V. heeft
ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,9278 per aandeel,
* op 16 november 2006, zij 258.200 gewone aandelen TNT N.V. heeft
ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 31,9490 per aandeel,
* op 17 november 2006, zij 345.000 gewone aandelen TNT N.V. heeft
ingekocht voor een gemiddelde prijs van euro 32,1133 per aandeel,
* gedurende de periode van 6 november 2006 tot en met 17 november
2006, zij 3.240.318 gewone aandelen TNT N.V. heeft ingekocht voor
een gemiddelde prijs van euro 31,6692 per aandeel, en
* het totale bedrag van het aandelen inkoopprogramma tot en met 17
november 2006 bedraagt derhalve 10,3% van de aangekondigde inkoop
tot een bedrag van euro 1 miljard.
TNT N.V. is voornemens de ingekochte aandelen in te trekken.
In geval van enige discrepantie tussen dit persbericht en de originele
Engelstalige versie van dit persbericht prevaleert de Engelstalige
versie.
Over TNT N.V.
TNT N.V. biedt bedrijven en consumenten wereldwijd een breed scala aan
post- en expressdiensten. TNT, waarvan het hoofdkantoor gevestigd is
in Nederland, biedt toegang tot efficiënte netwerkinfrastructuren in
Europa en Azië en breidt haar activiteiten wereldwijd uit om zo de
prestaties van haar netwerken te maximaliseren. TNT is in meer dan 200
landen actief en heeft ruim 127.000 medewerkers. In de eerste negen
maanden van 2006 bedroeg de omzet van de onderneming 7,3 miljard en
het bedrijfsresultaat uit gecontinueerde activiteiten 921 miljoen. TNT
N.V. is genoteerd aan de beurzen van Amsterdam en New York. TNT is
zich bewust van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid als
onderneming en heeft partnerschappen gevormd met het World Food
Programme en het Milieuprogramma van de Verenigde Naties om wereldwijd
tegen honger en milieuvervuiling te strijden.
TNT Group