Ask.com en Dutch Cowboys lanceren Search Challenge
Vier actieweken op Dutch Cowboys met fantastische prijzen
Amsterdam, 17 november 2006 - Dutch Cowboys en Ask.com, onderdeel van IAC/InterActiveCorp, organiseren gezamenlijk de Ask.com Search Challenge - een interactieve speurtocht. Ask.com daagt Nederlandse Ask.com-gebruikers uit om een serie raadsels online op te lossen. De hoofdprijs is een geheel verzorgd weekend naar Londen. Bovendien krijgt de winnaar ook een eigen Smart Answer op Ask.com. Door te zoeken op zijn of haar naam verschijnt als eerste resultaat een aparte pagina met alles over de winnaar en de succesvolle uitvoering van de Search Challenge. Naast deze schitterende prijs geven Dutch Cowboys en Ask.com ook nog MP3-spelers weg en worden er 'goodies' verloot onder de juiste inzendingen.
De kick-off van de Search Challenge vindt plaats op maandag 20 november van 15.30 uur tot 19.30 uur in Living Tomorrow in Amsterdam. Deelnemers kunnen tijdens de sessie presentaties over de laatste ontwikkelingen op zoekmachinegebied en Ask.com bijwonen, vragen stellen aan de Ask.com zoekmachine-specialisten en unieke Ask.com-tools testen. Tools zoals MijnAsk, Weblog en Feeds zoeken - met name voor bloggers interessante features. Na afloop is er de mogelijkheid om onder het genot van een hapje en een drankje bij te praten met blog-goeroes, mede-bloggers en journalisten.
De Ask.com Search Challenge duurt één maand en gaat van start op dinsdag 21 november op
Bloggers en journalisten zijn op maandagmiddag 20 november van harte welkom bij Living Tomorrow in Amsterdam. Aanmelden kan op:
Ask.com Nederland
Als toonaangevende zoekmachine combineert Ask.com geavanceerde zoektechnologie met unieke zoek-tools. Hierdoor vinden gebruikers sneller wat ze zoeken. Andere Ask.com-websites zijn die van
Ingezonden persbericht