Reclamecampagne WGS van start
Laatst gewijzigd: 17 november 2006
reclamecampagne-.jpg (346 Kb)
Het waterschap communiceert actief met burgers, belangenorganisaties en
overige betrokkenen over projecten en actualiteiten.
De reguliere taken van het waterschap (veiligheid, waterkwaliteit en
waterkwantiteit) krijgen communicatief veelal minder aandacht.
Om de band tussen het waterschap en de burger te versterken, heeft het
bestuur besloten tot een uitbreiding van de communicatiemiddelen.
De advertentie hiernaast is daarvan een uitvloeisel en verschijnt in de week
van 20 november t/m 24 november in alle huis-aan-huis-bladen in ons
werkgebied.
Klik hier voor het pdf bestand
De campagne
Communicatie gaf vier reclamebureaus de opdracht een
advertentiecampagne voor het waterschap uit te werken. JOUW
reclamemakers uit Zwolle kreeg vervolgens de opdracht de
gepresenteerde concepten verder uit te werken. Concreet betekent dit
dat tot aan het najaar van 2007 vier advertenties worden geplaatst. De
advertentiecampagne staat in het teken van het thema "Veilige dijken".
Het eerste resultaat is hierboven te zien. Eind 2007 onderzoeken we of
we dit communicatiemiddel blijven inzetten.
Waterschap Groot Salland