Nederlanders willen Sint op bezoek
Bex communicatie
Nederlanders willen Sint op bezoek
Meer dan 17.000 mensen hebben afgelopen week de website www.sintpint.nl bezocht. Hiermee
is de site een doorslaand succes. SintPINt.nl is een 'full service' Sinterklaassite met
verschillende items, waaronder de Cadeau Inspirator, een rappende Sinterklaas en het spel
Pin en Win. Komende weken gaat de speciale SintPINt-Sinterklaas het land in en kunnen
bezoekers leuke prijzen winnen als zij de Sint spotten. De acties op sintpint.nl duren
tot 11 december.
Opmerkelijk is het grote aantal aanvragen voor het onderdeel Win een Sint. Hierbij kunnen
bezoekers van de site de Sinterklaas op bezoek winnen. Inmiddels hebben meer dan 140
bezoekers een Win een Sint-aanvraag in dichtvorm achtergelaten op www.sintpint.nl. De
best gemotiveerde aanvragen leveren een gratis bezoek van Sinterklaas op. Dit kunnen
zowel particulieren als organisaties zijn. Blijkbaar hebben Nederlanders nog altijd de
behoefte aan een ouderwets bezoek van de Sint aan huis.
De meest populaire onderdelen van de site zijn de Cadeau Inspirator, Sint Broadcasting,
het spel PIN en Win en het razend populaire en gratis Win een Sint. De Cadeau Inspirator
geeft de bezoeker een overzicht van originele cadeaus in verschillende prijsklassen naar
geslacht. Cabaretgezelschap Boom Chicago produceerde enkele speciale videoclips voor Sint
Braodcasting. En bij het spel PIN en Win kunnen mensen met hun PINbon het door hen bestede
bedrag terug winnen.
De website www.sintpint.nl is in de lucht vanaf maandag 6 november tot maandag 11
december. De site heeft geen commerciële oogmerken en is vooral bedoeld om de
feestvreugde bij alle bezoekers te vergroten. Het prijzen- en cadeaubudget bedraagt ruim
50.000 euro.
EINDE BERICHT