Nederlanders willen Sint op bezoek

Bex communicatie

Nederlanders willen Sint op bezoek

Meer dan 17.000 mensen hebben afgelopen week de website www.sintpint.nl bezocht. Hiermee is de site een doorslaand succes. SintPINt.nl is een 'full service' Sinterklaassite met verschillende items, waaronder de Cadeau Inspirator, een rappende Sinterklaas en het spel Pin en Win. Komende weken gaat de speciale SintPINt-Sinterklaas het land in en kunnen bezoekers leuke prijzen winnen als zij de Sint spotten. De acties op sintpint.nl duren tot 11 december.

Opmerkelijk is het grote aantal aanvragen voor het onderdeel Win een Sint. Hierbij kunnen bezoekers van de site de Sinterklaas op bezoek winnen. Inmiddels hebben meer dan 140 bezoekers een Win een Sint-aanvraag in dichtvorm achtergelaten op www.sintpint.nl. De best gemotiveerde aanvragen leveren een gratis bezoek van Sinterklaas op. Dit kunnen zowel particulieren als organisaties zijn. Blijkbaar hebben Nederlanders nog altijd de behoefte aan een ouderwets bezoek van de Sint aan huis.

De meest populaire onderdelen van de site zijn de Cadeau Inspirator, Sint Broadcasting, het spel PIN en Win en het razend populaire en gratis Win een Sint. De Cadeau Inspirator geeft de bezoeker een overzicht van originele cadeaus in verschillende prijsklassen naar geslacht. Cabaretgezelschap Boom Chicago produceerde enkele speciale videoclips voor Sint Braodcasting. En bij het spel PIN en Win kunnen mensen met hun PINbon het door hen bestede bedrag terug winnen.

De website www.sintpint.nl is in de lucht vanaf maandag 6 november tot maandag 11 december. De site heeft geen commerciële oogmerken en is vooral bedoeld om de feestvreugde bij alle bezoekers te vergroten. Het prijzen- en cadeaubudget bedraagt ruim 50.000 euro.

EINDE BERICHT