Sibbel, Heerschop en Waas presenteren hun boek 'Aan Jan Peter'

Foreign media books

PERSBERICHT

AMSTERDAM, 14 november 2006

Hans sibbel, peter heerschop en viggo waas presenteren donderdag 16 november hun boek 'aan jan peter'

Donderdagochtend 16 november vindt om 10.30 een bijzondere persconferentie plaats in standupcafé Toomler, Breitnerstraat 2 (naast het Hilton Hotel) te Amsterdam, met als stralend middelpunt het schrijverscollectief Hans Sibbel, Peter Heerschop en Viggo Waas. Na hun spraakmakende boek De puinhopen van Pim Fortuyn, dat op 26 april 2002 verscheen en om welbekende redenen slechts tien dagen in de boekhandel lag (en waarvan toen 30.000 exemplaren in druk waren), verschijnt nu een reactie op het boek van Jan Peter Balkenende, Aan de kiezer: brieven van Jan Peter Balkenende. Namens onder meer Marianne Timmer, Angela Merkel, Lucille Werner, Jan Modaal en Harry Mulisch schreef het top trio brieven terug aan Jan Peter.

Wij nodigen u bij dezen van harte uit aanwezig te zijn bij de presentatie. Het eerste exemplaar zal door de auteurs worden overhandigd aan een Zeer Prominente Bekende Nederlander.

Voor meer informatie (en digitale zetproef) kunt u zich wenden tot:

Oscar van Gelderen
oscar@rothschildenbach.nl

06 13482491
Voor interviewverzoeken

Erlijne Wissels
erlijne@rothschildenbach.nl

06 28402613
Voor aanmeldingen presentatie + aanvragen digitale zetproef

Datum: donderdag 16 november
Aanvang: 10.30 uur stipt
Adres: Breitnerstraat 2 (naast Hilton Hotel)
Bereikbaar met: tram 2, 5, 16 en 24 & bus 15, 63, 170

Uitgeverij Rothschild & Bach is een imprint van Foreign Media Books, onderdeel van Foreign Media Group. Foreign Media Group is een internationaal opererende uitgeversgroep in verschillende velden van de media. Met zeventien uitgeverijen met elk een eigen expertise heeft Foreign Media Group een unieke positie op de markt. Lezen, kijken, gamen en luisteren, in alle mogelijke genres, van klassiek tot eigentijds en gericht op zowel kinderen als volwassenen - Foreign Media Group richt zich op een breed scala van mediaproducten.

De uitgaven van Foreign Media Group bestaan uit muziek-cd's, boeken, luisterboeken, tijdschriften, speelfilms, dvd's, documentaires, games en cd-roms. In de uitgeefvisie wordt ingespeeld op de verschillende mediaproducten en combinaties die hierin mogelijk zijn. Foreign Media Group stelt zich ten doel zo diep mogelijk in creativiteit en rechten te investeren en platformonafhankelijk uit te geven.