Sibbel, Heerschop en Waas presenteren hun boek 'Aan Jan Peter'
Foreign media books
PERSBERICHT
AMSTERDAM, 14 november 2006
Hans sibbel, peter heerschop en viggo waas presenteren donderdag 16 november hun boek 'aan jan peter'
Donderdagochtend 16 november vindt om 10.30 een bijzondere persconferentie plaats in
standupcafé Toomler, Breitnerstraat 2 (naast het Hilton Hotel) te Amsterdam, met
als stralend middelpunt het schrijverscollectief Hans Sibbel, Peter Heerschop en Viggo
Waas. Na hun spraakmakende boek De puinhopen van Pim Fortuyn, dat op 26 april 2002
verscheen en om welbekende redenen slechts tien dagen in de boekhandel lag (en waarvan
toen 30.000 exemplaren in druk waren), verschijnt nu een reactie op het boek van Jan
Peter Balkenende, Aan de kiezer: brieven van Jan Peter Balkenende. Namens onder meer
Marianne Timmer, Angela Merkel, Lucille Werner, Jan Modaal en Harry Mulisch schreef het
top trio brieven terug aan Jan Peter.
Wij nodigen u bij dezen van harte uit aanwezig te zijn bij de presentatie. Het eerste
exemplaar zal door de auteurs worden overhandigd aan een Zeer Prominente Bekende
Nederlander.
Voor meer informatie (en digitale zetproef) kunt u zich wenden tot:
Oscar van Gelderen
oscar@rothschildenbach.nl
06 13482491
Voor interviewverzoeken
Erlijne Wissels
erlijne@rothschildenbach.nl
06 28402613
Voor aanmeldingen presentatie + aanvragen digitale zetproef
Datum: donderdag 16 november
Aanvang: 10.30 uur stipt
Adres: Breitnerstraat 2 (naast Hilton Hotel)
Bereikbaar met: tram 2, 5, 16 en 24 & bus 15, 63, 170
Uitgeverij Rothschild & Bach is een imprint van Foreign Media Books, onderdeel van
Foreign Media Group. Foreign Media Group is een internationaal opererende uitgeversgroep
in verschillende velden van de media. Met zeventien uitgeverijen met elk een eigen
expertise heeft Foreign Media Group een unieke positie op de markt. Lezen, kijken, gamen
en luisteren, in alle mogelijke genres, van klassiek tot eigentijds en gericht op zowel
kinderen als volwassenen - Foreign Media Group richt zich op een breed scala van
mediaproducten.
De uitgaven van Foreign Media Group bestaan uit muziek-cd's, boeken, luisterboeken,
tijdschriften, speelfilms, dvd's, documentaires, games en cd-roms. In de uitgeefvisie
wordt ingespeeld op de verschillende mediaproducten en combinaties die hierin mogelijk
zijn. Foreign Media Group stelt zich ten doel zo diep mogelijk in creativiteit en rechten
te investeren en platformonafhankelijk uit te geven.