Nieuws
Meldpunt Consument en Zorg
Vanaf 15 november kunnen mensen bij het meldpunt Consument en Zorg van
de NPCF terecht als ze vragen of problemen over de zorg willen melden
Bijvoorbeeld over overstappen naar een andere zorgverzekeraar. Mensen
kunnen vaak direct worden geholpen met informatie en advies of ze
worden doorverwezen naar een instantie die specifieker op hun vraag of
probleem kan ingaan. Om mensen bij het overstappen te helpen geeft de
NPCF de brochure De juiste zorgverzekering kiezen uit. De brochure
helpt mensen met een persoonlijk keuzeschema, tips en voorbeelden.
Het meldpunt Consument en Zorg is te bereiken via de site waar mensen
hun ervaringen kunnen melden op een vragenlijst en de brochure kunnen
bestellen en downloaden. Het meldpunt is telefonisch te bereiken op
(030) 291 67 77 op werkdagen van 10.00 tot 16.00 uur. Mailen kan ook:
meldpunt@consument-en-zorg.nl.
15 november 2006
VSN - Lt. gen. van Heutszlaan 6 - 3743 JN Baarn tel: 035-5480480
Spierziekten Infolijn: 0900-5480480 - E-mail: vsn@vsn.nl - Postbank
1422400
Vereniging Spierziekten Nederland