Talpa Nederland


Laren, 10 november 2006

Wilma Nanninga in De Gouden Kooi

De Miljonairs in De Gouden Kooi krijgen een logé. Maandag 13 november stapt Wilma Nanninga met haar koffers De Gouden Kooi in.

Drie dagen zal de hoofdredactrice van de pagina 'Privé' in de Telegraaf ervaren hoe het is om achter de gouden tralies te leven. Het verslag publiceert ze diezelfde week in de donderdageditie van de Telegraaf. Wilma lijkt niet op te zien tegen de 24/7 camera's: "Ik ga gewoon douchen hoor!"

In De Gouden Kooi zijn tien Nederlanders 'gevangen in luxe' in een kapitale villa ter waarde van ruim 2 miljoen euro. Eén van hen kan de villa winnen, samen met een kapitaal aan cash. Kortom, de ultieme financiële vrijheid. Maar... daarvoor moeten ze eerst hun eigen vrijheid opofferen. En dat voor onbepaalde tijd. Want alleen de Miljonair die als laatste in de villa overblijft, wint. En dus is De Gouden Kooi niet zomaar een programma; het is een psychologisch experiment. Een experiment waarvan de duur onvoorspelbaar is, volledig afhankelijk van de vastberadenheid en het doorzettingsvermogen van de Miljonairs.

De Gouden Kooi: iedere werkdag om 19.30 uur bij Talpa op 10 De Gouden Kooi: via www.degoudenkooi.tv 24 uur per dag te volgen

Talpa TV
Talpa TV maakt deel uit van Talpa Media Holding. De meest in het oog springende onderdelen van het bedrijf zijn het televisiestation Talpa en de Nederlandse radiodivisie Talpa Radio met Radio 538, Radio 10 Gold, Juize.FM en het platform Radio Digitaal. Daarnaast zijn binnen Talpa Media afzonderlijke divisies opgezet voor muziek en voor de ontwikkeling van content, onder meer voor televisie. Talpa Producties en Talpa Digital zijn de twee jongste bedrijfsonderdelen. Talpa Producties maakt verschillende programma's die voor de eigen tv-zender zijn ontwikkeld. Talpa Digital werkt aan nieuwe internet- en mobiele platformen naast radio en TV. Tevens ontwikkelt Talpa Digital crossmediale formats en worden bestaande formats met nieuwe toepassingen verrijkt
---