tros

Afdeling Marketing & Communicatie
Hilversum, 09-11-2006

Televisie
radar
Uitzending maandag 13 november
Nederland 1- 20.32 uur

Radar onderzoekt goedkope imago media markt

De komst van Media Markt heeft de elektronicabranche flink opgeschud. De keten profiteert flink van haar goedkope imago. Maar hoe terecht is dat imago? TROS-consumentenprogramma RADAR zoekt het maandag 13 november uit.

Ook in RADAR het verhaal van een vrouw die onder de littekens zit doordat haar gashaard is geëxplodeerd. Hoewel de fabrikant alle verkochte gashaarden wil aanpassen om herhaling te voorkomen, erkennen ze geen enkele aansprakelijkheid. Ze laten mevrouw zitten met schade van meer dan 5000 euro, om nog maar te zwijgen over de immateriële schade. De fabrikant krijgt de kans om in de studio uitleg te geven. Sinds 1 september jl. zijn scholen zelf verantwoordelijk voor het overblijven tussen de middag. Maar is iedereen blij met de gevolgen hiervan? In RADAR reageren ouders, scholen en politiek.

Presentatie: Antoinette Hertsenberg.

Meer informatie: www.trosradar.nl




TROS