Actiegerichte tv-commercials voor Goede Doelen

The sales unit

Actiegerichte tv-commercials voor Goede Doelen

Haarlem, 8 november 2006

Direct-marketing bureau The Sales Unit en audiovisuele content producent Big Shots TV starten vanaf november met het complementair aanbieden van actiegerichte tv-commercials voor Goede Doelen.

'Naams- en productbekendheid spelen een belangrijke rol in de één-op-één werving van nieuwe donateurs' zegt Jaap Smelik, directeur van het snelgroeiende direct-marketing bedrijf. 'Het is een extra voordeel voor onze klanten (o.a. WNF, CliniClowns, Nelson Mandela Kinderfonds, Bart Foundation) om naast de directe werving ook een actiegerichte commercial aan ons uit te besteden. De knowhow die wij opdoen vanuit ons veldwerk, kunnen wij op deze manier gemakkelijk implementeren in de ontwikkeling van de Direct-Response Commercial (DRC)' Big Shots TV geeft verder invulling aan het concept en voert de productie uit.

Met een DRC via de regionale media kan er gericht worden verwezen naar de komst van wervingsteams in de regio. Bewezen is dat met een dergelijke vooraankondiging aanmerkelijk betere resultaten behaald worden. Als extra dienst kan het bewerkelijke mediatraject om regionaal te plaatsen volledig uit handen worden genomen.