Actiegerichte tv-commercials voor Goede Doelen
The sales unit
Actiegerichte tv-commercials voor Goede Doelen
Haarlem, 8 november 2006
Direct-marketing bureau The Sales Unit en audiovisuele content producent Big Shots TV
starten vanaf november met het complementair aanbieden van actiegerichte
tv-commercials voor Goede Doelen.
'Naams- en productbekendheid spelen een belangrijke rol in de
één-op-één werving van nieuwe donateurs' zegt Jaap Smelik,
directeur van het snelgroeiende direct-marketing bedrijf. 'Het is een extra voordeel voor
onze klanten (o.a. WNF, CliniClowns, Nelson Mandela Kinderfonds, Bart Foundation) om naast
de directe werving ook een actiegerichte commercial aan ons uit te besteden. De knowhow
die wij opdoen vanuit ons veldwerk, kunnen wij op deze manier gemakkelijk implementeren
in de ontwikkeling van de Direct-Response Commercial (DRC)'
Big Shots TV geeft verder invulling aan het concept en voert de productie uit.
Met een DRC via de regionale media kan er gericht worden verwezen naar de komst van
wervingsteams in de regio. Bewezen is dat met een dergelijke vooraankondiging
aanmerkelijk betere resultaten behaald worden. Als extra dienst kan het bewerkelijke
mediatraject om regionaal te plaatsen volledig uit handen worden genomen.