AutoRai

Sugababes winnen unieke C.M.O.N.S. Opel Corsa

(11/8/2006)
De C.M.O.N.S., de onbeschaamde rockband uit Barcelona, hebben de eer gekregen om tijdens de afgelopen MTV Europe Music Awards in Kopenhagen backstage een wedstrijd te presenteren voor de wereldberoemde aanwezige sterren. De uiterst gespannen genomineerden dongen in een backstage wedstrijd tijdens de MTV EMA mee naar een unieke Opel Corsa, ontworpen door de populaire street artist Boris Hoppek. Opel Corsa, één van de officiële sponsoren van de MTV Awards, verhoogde hiermee de spanning die backstage heerste aanzienlijk. Alle artiesten ontvingen een sleutel waarvan natuurlijk slechts één het contact maakte met de speciaal voor deze Awards ontworpen Corsa. De gelukkige winnaressen waren... de Sugababes! Zij hadden de enige passende sleutel in hun bezit en wonnen de unieke auto waarvan er slechts één ter wereld bestaat. De wereldberoemde dames lieten weten extreem blij te zijn met de auto en overwegen zelfs om de promotietour van hun nieuwe album 'Overloaded - The Single Collection' in hun nieuwe aanwinst af te leggen.

Vele C.M.O.N.S. fans die met hun hippe C.M.O.N.S. shirts rondom de rode loper samendromden, juichten hun idolen toe toen die het rode tapijt betraden en schreeuwden de namen van de bandleden: Red, Moo, Blue, White en Cherri. Ondanks het feit dat de C.M.O.N.S. zelf niet waren genomineerd voor een Award, betrad de band de rode loper met volle overtuiging. Ook tijdens de VIP-Party na de show lieten ze nog eens hun kracht zien en toonden aan dat ze meer zijn dan een one-hit wonder.

Na de show begaven de fans zich naar het Rådhuspladsen waar de C.M.O.N.S. lieten zien dat ze hun fans niet vergeten zijn! Samen met Opel creëerde de rock band een uniek 'hebbeding'. Een SMS met de tekst 'CORSA' naar nummer '1231' was voldoende voor de fans om een gratis 'Corsa en C.M.O.N.S.' accessoire voor de mobiele telefoon in ontvangst te nemen.

De C.M.O.N.S. zijn vijf hippe karakters met ieder hun eigen identiteit en geschiedenis. Zij staan model voor de vijf verschillende typen twintigers van tegenwoordig. De C.M.O.N.S. bestaat uit White, Moo, Blue, Red en Cherr; een groep beste vrienden die samen een band vormen. Zij 'kwamen tot leven' in de hippe underground scène in Barcelona. De C.M.O.N.S hebben deelgenomen aan een innovatieve campagne op hoog niveau om de nieuwe Opel Corsa te promoten in Europa. Opel was één van de drie pan-Europese sponsors van de MTV Europe Music Awards 2006. De nieuwe Opel Corsa was de officiële fun-car voor de 2006 EMA's. Met het zelfverzekerde, vriendelijke uiterlijk is de nieuwe Corsa het beste voorbeeld van de emotie die het merk Opel wil laten zien