Sugababes winnen unieke C.M.O.N.S. Opel Corsa
(11/8/2006)
De C.M.O.N.S., de onbeschaamde rockband uit Barcelona, hebben de eer
gekregen om tijdens de afgelopen MTV Europe Music Awards in Kopenhagen
backstage een wedstrijd te presenteren voor de wereldberoemde
aanwezige sterren. De uiterst gespannen genomineerden dongen in een
backstage wedstrijd tijdens de MTV EMA mee naar een unieke Opel Corsa,
ontworpen door de populaire street artist Boris Hoppek.
Opel Corsa, één van de officiële sponsoren van de MTV Awards,
verhoogde hiermee de spanning die backstage heerste aanzienlijk. Alle
artiesten ontvingen een sleutel waarvan natuurlijk slechts één het
contact maakte met de speciaal voor deze Awards ontworpen Corsa. De
gelukkige winnaressen waren... de Sugababes! Zij hadden de enige
passende sleutel in hun bezit en wonnen de unieke auto waarvan er
slechts één ter wereld bestaat. De wereldberoemde dames lieten weten
extreem blij te zijn met de auto en overwegen zelfs om de promotietour
van hun nieuwe album 'Overloaded - The Single Collection' in hun
nieuwe aanwinst af te leggen.
Vele C.M.O.N.S. fans die met hun hippe C.M.O.N.S. shirts rondom de
rode loper samendromden, juichten hun idolen toe toen die het rode
tapijt betraden en schreeuwden de namen van de bandleden: Red, Moo,
Blue, White en Cherri. Ondanks het feit dat de C.M.O.N.S. zelf niet
waren genomineerd voor een Award, betrad de band de rode loper met
volle overtuiging. Ook tijdens de VIP-Party na de show lieten ze nog
eens hun kracht zien en toonden aan dat ze meer zijn dan een one-hit
wonder.
Na de show begaven de fans zich naar het Rådhuspladsen waar de
C.M.O.N.S. lieten zien dat ze hun fans niet vergeten zijn! Samen met
Opel creëerde de rock band een uniek 'hebbeding'. Een SMS met de
tekst 'CORSA' naar nummer '1231' was voldoende voor de fans om een
gratis 'Corsa en C.M.O.N.S.' accessoire voor de mobiele telefoon in
ontvangst te nemen.
De C.M.O.N.S. zijn vijf hippe karakters met ieder hun eigen identiteit
en geschiedenis. Zij staan model voor de vijf verschillende typen
twintigers van tegenwoordig. De C.M.O.N.S. bestaat uit White, Moo,
Blue, Red en Cherr; een groep beste vrienden die samen een band
vormen. Zij 'kwamen tot leven' in de hippe underground scène in
Barcelona. De C.M.O.N.S hebben deelgenomen aan een innovatieve
campagne op hoog niveau om de nieuwe Opel Corsa te promoten in Europa.
Opel was één van de drie pan-Europese sponsors van de MTV Europe
Music Awards 2006. De nieuwe Opel Corsa was de officiële fun-car voor
de 2006 EMA's. Met het zelfverzekerde, vriendelijke uiterlijk is de
nieuwe Corsa het beste voorbeeld van de emotie die het merk Opel wil
laten zien
AutoRai