Telefoonwinkel.nl introduceert nieuwe online strategie
Telefoonwinkel.nl
Telefoonwinkel.nl introduceert nieuwe online strategie
Telefoonwinkel.nl maakt het voor iedereen makkelijk door de producten in te delen voor
verschillende doelgroepen.
Telecom Center verandert haar naam in Telefoonwinkel.nl en introduceert hiermee een nieuwe
online strategie. In tegenstelling tot de traditionele manier van het aanprijzen van
producten op het internet richt Telefoonwinkel.nl zich nu op het onderverdelen van de
verschillende producten voor speciale doelgroepen.
Telefoonwinkel.nl maakt het voor iedereen makkelijk, waardoor de bezoeker veel minder
zoekwerk heeft en sneller de juiste keuze kan maken. Zo kunnen mannen, vrouwen, jongeren,
senioren en kinderen doorklikken naar een gedeelte op de website waar speciaal de
producten en aanbiedingen voor hen uitgekozen zijn. Daarnaast is er ook een gedeelte waar
speciale fashion- en sporttoestellen centraal staan. Voor de zakelijke bellers is er een
speciaal systeem ingebouwd waarmee zij voor meerdere abonnementen tegelijk een offerte
kunnen aanvragen en afsluiten. Zo is Telefoonwinkel.nl er dus voor iedereen.
Telefoonwinkel.nl is online 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend, daarnaast zijn de
servicepunten in Weesp en Leusden elke werkdag geopend. Dit omdat Telefoonwinkel.nl niet
uit het oog wil verliezen dat veel mensen nog steeds behoefte hebben aan persoonlijk
contact met iemand achter de toonbank. Iedereen mag binnen lopen voor informatie, het
afhalen van bestellingen, service en andere vragen.
De website is duidelijk en overzichtelijk. Zoeken naar toestellen, combinaties met
abonnementen, bijbehorende accessoires en bestellen is nu éénvoudig. De
bezoeker kan op verschillende manieren veilig betalen, bestellingen volgen en eventueel
een reparatie of garantie aanmelden. Daarnaast kan de klant zich aanmelden voor de
informatieve maandelijkse nieuwsbrief of voor een automatische waarschuwing door middel
van het GSM Alarm wanneer zijn abonnement bijna is afgelopen.
Doe Een Wens Stichting Nederland
Wendy van Dijk, ambassadrice van de Doe Een Wens Stichting Nederland heeft recentelijk een
cheque ter waarde van EUR 1.000,- in ontvangst genomen uit handen van Walewijn Feller,
internetsalesmanager bij Telefoonwinkel.nl. Dit bedrag heeft Telefoonwinkel.nl ingezameld
onder de aanwezigen tijdens de introductie van de website. Doe Een Wens vervult de liefste
wens van kinderen met een levensbedreigende ziekte. Hiermee wil Doe Een Wens blijdschap en
kracht brengen in een moeilijke periode; even weg van het ziekenhuis, de behandeling en de
doktoren. Een initiatief dat Wendy van Dijk en Telefoonwinkel.nl van harte steunen.
Telefoonwinkel.nl ... voor iedereen!
Noot voor de redactie,