Telefoonwinkel.nl introduceert nieuwe online strategie

Telefoonwinkel.nl

Telefoonwinkel.nl introduceert nieuwe online strategie

Telefoonwinkel.nl maakt het voor iedereen makkelijk door de producten in te delen voor verschillende doelgroepen.

Telecom Center verandert haar naam in Telefoonwinkel.nl en introduceert hiermee een nieuwe online strategie. In tegenstelling tot de traditionele manier van het aanprijzen van producten op het internet richt Telefoonwinkel.nl zich nu op het onderverdelen van de verschillende producten voor speciale doelgroepen.

Telefoonwinkel.nl maakt het voor iedereen makkelijk, waardoor de bezoeker veel minder zoekwerk heeft en sneller de juiste keuze kan maken. Zo kunnen mannen, vrouwen, jongeren, senioren en kinderen doorklikken naar een gedeelte op de website waar speciaal de producten en aanbiedingen voor hen uitgekozen zijn. Daarnaast is er ook een gedeelte waar speciale fashion- en sporttoestellen centraal staan. Voor de zakelijke bellers is er een speciaal systeem ingebouwd waarmee zij voor meerdere abonnementen tegelijk een offerte kunnen aanvragen en afsluiten. Zo is Telefoonwinkel.nl er dus voor iedereen.

Telefoonwinkel.nl is online 24 uur per dag, 7 dagen per week geopend, daarnaast zijn de servicepunten in Weesp en Leusden elke werkdag geopend. Dit omdat Telefoonwinkel.nl niet uit het oog wil verliezen dat veel mensen nog steeds behoefte hebben aan persoonlijk contact met iemand achter de toonbank. Iedereen mag binnen lopen voor informatie, het afhalen van bestellingen, service en andere vragen.

De website is duidelijk en overzichtelijk. Zoeken naar toestellen, combinaties met abonnementen, bijbehorende accessoires en bestellen is nu éénvoudig. De bezoeker kan op verschillende manieren veilig betalen, bestellingen volgen en eventueel een reparatie of garantie aanmelden. Daarnaast kan de klant zich aanmelden voor de informatieve maandelijkse nieuwsbrief of voor een automatische waarschuwing door middel van het GSM Alarm wanneer zijn abonnement bijna is afgelopen.

Doe Een Wens Stichting Nederland
Wendy van Dijk, ambassadrice van de Doe Een Wens Stichting Nederland heeft recentelijk een cheque ter waarde van EUR 1.000,- in ontvangst genomen uit handen van Walewijn Feller, internetsalesmanager bij Telefoonwinkel.nl. Dit bedrag heeft Telefoonwinkel.nl ingezameld onder de aanwezigen tijdens de introductie van de website. Doe Een Wens vervult de liefste wens van kinderen met een levensbedreigende ziekte. Hiermee wil Doe Een Wens blijdschap en kracht brengen in een moeilijke periode; even weg van het ziekenhuis, de behandeling en de doktoren. Een initiatief dat Wendy van Dijk en Telefoonwinkel.nl van harte steunen.

Telefoonwinkel.nl ... voor iedereen!


Noot voor de redactie,