Huis-aan-huis specialist Media 4U komt met multimediale uitgave


UTRECHT, 20061106 -- Media 4U, huis-aan-huis specialist en doelgroepanalist, komt met een multimediale uitgave in de stad Utrecht. De uitgave zal zowel in fysieke en analoge vorm verschijnen als online worden geplaatst. In combinatie met reguliere verspreiders en professionele bezorgers is het de doelstelling om binnen een jaar meerdere steden in Nederland te voorzien van het analoge product "Het Grootste Voordeel Van" met eveneens een sterk regionaal online karakter. Het bijzondere aan het concept is dat de consument online extra aanbiedingen van adverteerders kan verwachten en dat adverteerders kunnen verwijzen naar de fysieke uitgave van hun reclamefolder.

Het basiselement van het concept zijn de 100.000 exemplaren van "Het Grootste Voordeel Van Utrecht" die iedere week in genoemde stad worden gedistribueerd als omslag van het reguliere reclamedrukwerk. Voorts bestaat de mogelijkheid om folders digitaal te presenteren op www.hetgrootstevoordeelvan.nl Er kan een relatie worden gelegd met het aanwezige drukwerk middels vermelding op de omslag en een verwijzing naar aanbiedingen op het internet. Klanten krijgen eveneens de keus om hun aanbiedingen op het internet als insert met "Het Grootste Voordeel Van" mee te laten verspreiden.

Voor extra exposure zet Media 4U een regionale tv-commercial, een radiocommercial, promoteams en narrowcasting in. Doelstelling van dit multimediale concept is om zowel het leesbereik als de attentiewaarde van het te verspreiden reclamedrukwerk te verhogen. Ook mikt Media 4U op de klanten achter de bekende Nee-Nee en Nee-Ja stickers. Inmiddels beschikt meer dan 10% van de huishoudens in Nederland, in de 4 grootste steden ligt dit percentage significant hoger, over een dergelijke sticker om reclamedrukwerken en huis-aan-huis bladen te weren. Volgens initiatiefnemer en verantwoordelijk uitgever Marcel Veenstra is juist de relatie tussen het analoog bladeren door aanbiedingen met een verwijzing naar de internetuitgave de sleutel tot het succes. In combinatie met reguliere verspreiders en professionele bezorgers is het de doelstelling om binnen een jaar meerdere steden in Nederland te voorzien van het analoge concept met een sterk regionaal online karakter.