Datum: 6 november 2006
Tijdstip: 10.00 - 17.00
Locatie: Media Plaza, Utrecht
Prijs: 449 Euro
Ook binnen de advocatuur neemt de marktwerking snel toe. Advocatenkantoren zullen daarom meer tijd en energie moeten steken in acquisitie, service en efficiëncy. De advocatuur maakt nu nog onvoldoende gebruik van de mogelijkheden die nieuwe online media hiervoor bieden. Hierbij speelt dat de effectiviteit van traditionele media afneemt en het gebruik van internet fors toeneemt. Door het juist inzetten van internettoepassingen en slim gebruik te maken van doelgerichte nieuwe media, worden de sales, service en efficiëncy direct duurzaam verbeterd voor deze branche.
Programma
09.30 Ontvangst
10.00 Opening door dagvoorzitter
10.15 Inleidende presentatie
10.45 Plenaire presentatie - veranderende consumenten en cliënten
Om wegwijs te raken in het snel veranderende medialandschap laat Media
Plaza u zien welke ontwikkelingen tussen nu en de komende jaren
bepalend zullen zijn voor de manier waarop consumenten en cliënten
communiceren, leren, oriënteren, consumeren en organiseren. Hoe zien
we deze trends terug in de nieuwste strategieën van succesvolle
organisaties, hoe zal het speelveld in Nederland er straks uitzien?
Tijdens deze presentatie wordt het u aan de hand van vele voorbeelden,
filmpjes en demonstraties getoond. We gaan van een definitie van onze
"online bevolking" naar het nieuwe zoeken met location based services
naar een heel nieuw medialandschap waarin alle apparaten en
communicatiemiddelen die we nu kennen de taal van het internetprotocol
spreken. Wat betekent dit voor de dienstverlening en de advocatuur?
Onder de noemer "Het nieuwe medialandschap" worden de deelnemers
meegenomen langs de trends en ontwikkelingen in ICT en Nieuwe Media.
11.15 Pauze
11.30 Keynote: ervaringscase waarin de techniek vertaald is naar
toepassingen
12.00 Keynote: tweede ervaringscase
12.30 Lunch
13.30 Parallelronde 1
14.15 Parallelronde 1
15.00 Pauze
15.15 Keynote met panel discussie
16.00 Terugkoppeling parallelrondes en afsluiting
16.30 Netwerkborrel
De inhoud van de parallelrondes:
1. Digitaal advocaten spreekuur
2. Zoekmachine marketing voor advocatenkantoren
3. E-mail, nieuwsbrief, weblog (online communicatie)
4. Online dossiers tracking en portals
5. Webdesign, stijl, interactiviteit, positionering
6. Producticing, e-commerce voor advocatenkantoren (e-services)
7. Digitale handtekening
8. Beveiliging
Voor vragen over sponsoring of inhoudelijke bijdragen kunt u contact
opnemen met Gerrit Aikema op 030-29 14 119 of
Gerrit.Aikema@mediaplaza.nl
CC - some rights reserved
contact: Media Plaza, Jaarbeurs Hal 6, Croeselaan 6, 3521 CA Utrecht
Tel: (030) 291 41 11 Fax: (030) 291 41 44
email: Sales and general questions: info@mediaplaza.nl - Technical &
Web: webmaster@mediaplaza.nl