MediaPlaza


Datum: 6 november 2006
Tijdstip: 10.00 - 17.00
Locatie: Media Plaza, Utrecht
Prijs: 449 Euro

Ook binnen de advocatuur neemt de marktwerking snel toe. Advocatenkantoren zullen daarom meer tijd en energie moeten steken in acquisitie, service en efficiëncy. De advocatuur maakt nu nog onvoldoende gebruik van de mogelijkheden die nieuwe online media hiervoor bieden. Hierbij speelt dat de effectiviteit van traditionele media afneemt en het gebruik van internet fors toeneemt. Door het juist inzetten van internettoepassingen en slim gebruik te maken van doelgerichte nieuwe media, worden de sales, service en efficiëncy direct duurzaam verbeterd voor deze branche.

Programma

09.30 Ontvangst

10.00 Opening door dagvoorzitter
10.15 Inleidende presentatie
10.45 Plenaire presentatie - veranderende consumenten en cliënten

Om wegwijs te raken in het snel veranderende medialandschap laat Media Plaza u zien welke ontwikkelingen tussen nu en de komende jaren bepalend zullen zijn voor de manier waarop consumenten en cliënten communiceren, leren, oriënteren, consumeren en organiseren. Hoe zien we deze trends terug in de nieuwste strategieën van succesvolle organisaties, hoe zal het speelveld in Nederland er straks uitzien? Tijdens deze presentatie wordt het u aan de hand van vele voorbeelden, filmpjes en demonstraties getoond. We gaan van een definitie van onze "online bevolking" naar het nieuwe zoeken met location based services naar een heel nieuw medialandschap waarin alle apparaten en communicatiemiddelen die we nu kennen de taal van het internetprotocol spreken. Wat betekent dit voor de dienstverlening en de advocatuur? Onder de noemer "Het nieuwe medialandschap" worden de deelnemers meegenomen langs de trends en ontwikkelingen in ICT en Nieuwe Media.
11.15 Pauze
11.30 Keynote: ervaringscase waarin de techniek vertaald is naar toepassingen

12.00 Keynote: tweede ervaringscase
12.30 Lunch

13.30 Parallelronde 1

14.15 Parallelronde 1

15.00 Pauze
15.15 Keynote met panel discussie

16.00 Terugkoppeling parallelrondes en afsluiting 16.30 Netwerkborrel

De inhoud van de parallelrondes:

1. Digitaal advocaten spreekuur

2. Zoekmachine marketing voor advocatenkantoren
3. E-mail, nieuwsbrief, weblog (online communicatie)
4. Online dossiers tracking en portals

5. Webdesign, stijl, interactiviteit, positionering
6. Producticing, e-commerce voor advocatenkantoren (e-services)
7. Digitale handtekening

8. Beveiliging

Voor vragen over sponsoring of inhoudelijke bijdragen kunt u contact opnemen met Gerrit Aikema op 030-29 14 119 of
Gerrit.Aikema@mediaplaza.nl

CC - some rights reserved
contact: Media Plaza, Jaarbeurs Hal 6, Croeselaan 6, 3521 CA Utrecht Tel: (030) 291 41 11 Fax: (030) 291 41 44
email: Sales and general questions: info@mediaplaza.nl - Technical & Web: webmaster@mediaplaza.nl