PGGM
PGGM uitgeroepen tot pensioenfonds met beste communicatiestrategie
GGM is uitgeroepen tot het pensioenfonds met de beste
communicatiestrategie van Nederland. Deze prijs wordt jaarlijks
uitgereikt door het vakblad NPN Magazine, een uitgave van Financial
Times.
PGGM heeft zijn communicatiestrategie geënt op een gerichte benadering
van iedere leeftijdscategorie. Binnen de pensioenbranche loopt het
daarmee voorop. De jury benadrukt dat de communicatieaanpak van PGGM
het voorbeeld is van eenvoud, doelgroepgerichtheid en
kostenefficiency.
PGGM blinkt met zijn communicatiestrategie uit, omdat:
? ruim 2 miljoen klanten van PGGM voortaan jaarlijks een
pensioenoverzicht op maat krijgen. In het advies over het pensioen
wordt rekening gehouden met de levensfase waarin de klant zit.
? jongeren op een eigen wijze worden benaderd via een speciale website
www.mijn-zorg.nl.
PGGM verzorgt het pensioen voor 2 miljoen mensen in de sector zorg en
welzijn.
PGGM - 3 november 2006