PGGM


PGGM uitgeroepen tot pensioenfonds met beste communicatiestrategie

GGM is uitgeroepen tot het pensioenfonds met de beste communicatiestrategie van Nederland. Deze prijs wordt jaarlijks uitgereikt door het vakblad NPN Magazine, een uitgave van Financial Times.

PGGM heeft zijn communicatiestrategie geënt op een gerichte benadering van iedere leeftijdscategorie. Binnen de pensioenbranche loopt het daarmee voorop. De jury benadrukt dat de communicatieaanpak van PGGM het voorbeeld is van eenvoud, doelgroepgerichtheid en kostenefficiency.

PGGM blinkt met zijn communicatiestrategie uit, omdat: ? ruim 2 miljoen klanten van PGGM voortaan jaarlijks een pensioenoverzicht op maat krijgen. In het advies over het pensioen wordt rekening gehouden met de levensfase waarin de klant zit. ? jongeren op een eigen wijze worden benaderd via een speciale website www.mijn-zorg.nl.

PGGM verzorgt het pensioen voor 2 miljoen mensen in de sector zorg en welzijn.

PGGM - 3 november 2006