Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Snelle groei klanten Talisma houdt aan in 3e kwartaal

Pionier op het gebied van CIM-oplossingen blijft stempel zetten op sector

Arnhem, 2 november 2006 - Talisma (www.talisma.com), marktleider op het gebied van CIM-oplossingen (Customer Interaction Management), maakt bekend dat de onderneming in het derde kwartaal 61 nieuwe klanten erbij heeft gekregen. Hiermee komt het totale aantal nieuwe klanten in 2006 op meer dan 200 wereldwijd. Talisma wist ook het momentum vast te houden wat betreft groei (ruim 40%) van het aantal bestellingen op jaarbasis.

Tot de nieuwe klanten behoren onder andere Advance B.V., NTI, Act II Jewelry LLC (Lia Sophia), Centennial Wireless, Datacore, Dura Automotive, ICT Group, Mazda, Mobile 365, Scholastic, See's Candies, Speakeasy, Sutherland Global Services en de University of Notre Dame.

"Diverse leveranciers beweren dat zij dé oplossing hebben voor alle aspecten van klantenservice, maar veel van hen kunnen dat niet waarmaken", aldus David Kallman, IT Manager van See's Candies. "Talisma is een bedrijf dat zijn beloften wel nakomt. Talisma Knowledgebase heeft aangetoond over de noodzakelijke tools te beschikken die niet alleen bijdragen tot het succes van onze klantenservicemedewerkers, maar ons ook kan helpen ons bedrijfsimago te verbeteren."

In het derde kwartaal continueerde Talisma haar internationale groei door een contract in de wacht te slepen met het Duitse bedrijf Weleda AG, mondiaal leverancier van complementaire medicijnen, gezonde voeding en dranken en cosmeticaproducten. Bovendien lanceerde de onderneming haar tweede internationale website - in het Duits (www.de.talisma.com).

Talisma bleef ook actief betrokken bij het CIM Forum (www.cimforum.org), dat het aantal leden zag toenemen tot meer dan 150 sinds de oprichting van het consortium. Het Forum organiseerde twee 'best practice'-discussies in de loop van augustus, een over beheer van e-mail en de andere over CIM-analysen.

"Het groeiende aantal interacties via diverse kanalen heeft geleid tot een grotere vraag naar onze producten", aldus President & CEO Dan Vetras van Talisma. "Onze organisatie zal altijd die extra stap zetten om bedrijven wereldwijd te kunnen voorzien van exceptionele klantenserviceoplossingen. Wij zien uit naar wat het vierde kwartaal ons gaat brengen, want de eerste drie waren fantastisch."

Over Talisma
Talisma levert wereldwijd Customer Interaction Management (CIM) oplossingen waarmee organisaties een echt onderscheidende 'customer experience' kunnen waarmaken. Talisma CIM stelt organisaties in staat om hun customer service processen te optimaliseren, klanttevredenheid te verhogen en kosten te verlagen. De oplossingen van Talisma integreren de mogelijkheden van e-mail, telefoon, chat en selfservice met een krachtig en volwassen web services platform, uitgebreide analyse-tools en een knowledgebase voor het hele systeem. De oplossingen van Talisma zijn schaalbaar naar behoefte en hebben zich in de praktijk bewezen. Voorbeelden van Talisma klanten in de Benelux zijn: ANWB, Demon Internet, Toyota en SURFnet. Internationale klanten van Talisma zijn onder meer: Aetna, AOL, Aviva, Bank of America, Canon, ChevronTexaco, Citibank, Coast Capital Savings, Daimler-Chrysler, Dell, DHL, Ford, HGTV, Intuit, University of Alabama, Microsoft, Pitney Bowes, Siemens, Sony, Sprint en het Amerikaanse Ministerie van Buitenlandse Zaken. Meer informatie vindt u op www.talisma.com.



Ingezonden persbericht