PERSBERICHT:
ADMANAGER VIERT VERJAARDAG MET ONLINE MARKETING GAME; ADMAN
De online marketing portal Admanager.nl viert woensdag 1 november haar 5 jarig bestaan. Een jubileum dat niet onopgemerkt dient voorbij te gaan. Ter gelegenheid van dit jubileum ontwikkelden Mediarijk en Admanager een online marketing game genaamd Adman. In deze game wordt de superhero Adman voor de moeilijke opgave gesteld zich een weg te banen door het online marketinglandschap om uiteindelijk bij de klant uit te komen. De game wordt ook uitgevoerd in een zogenaamde Swoot-browser. Dit is compleet nieuw op de markt in Nederland.
"Admanager.nl bestaat 5 jaar en dat mochten we niet zomaar voorbij laten gaan", vertelt Steven Pieneman, oprichter van Admanager. Samen met Mediarijk hebben we een game-format ontwikkelt waarin de superhero Adman centraal staat. "Adman is geschapen aan de hand van Steven Pieneman zelf", aldus John Jägers, directeur van
Beschrijving game
Adman moet zo snel mogelijk allerlei relevante marketing assets verzamelen in zijn kantoor om wederom heldendaden te kunnen verrichten bij zijn klanten. Uiteraard gaat het leven ook voor deze marketeer niet over rozen en moet hij eerst de nodige obstakels zien te overwinnen om zijn heilige online missie te kunnen laten slagen. "Zorg dat je zo snel mogelijk bij je klant komt is het credo van deze game", aldus John Jägers. De game zal twee weken lang op de
Admanager
Admanager.nl is reeds 5 jaar een vaste waarde in de online marketing branche en uitgegroeid tot het centrale informatiepunt inzake online marketing. Met een overzicht van tarieven, doelgroep beschrijvingen en statistieken van ruim 1000 Nederlandse sites en de uitgebreide nieuwsvoorziening wordt de marketeer wegwijs gemaakt binnen de online marketing wereld.
Site-eigenaren op de voorgrond
In tegenstelling tot vele andere initiatieven op het gebied van advertentie-veilingen, biedt Admanager.nl elke site-eigenaar de mogelijkheid om zijn of haar site aan te melden zonder kosten. Vermelding op de site is gratis en ook een commissie wordt niet in rekening gebracht. Steven Pieneman, directeur van Admanager.nl:"Websites die niet aangesloten zijn bij de grote en bekende bannernetwerken worden dikwijls overgeslagen bij de online marketing strategie van adverteerders". "Echter er zijn zeer veel sites die een zeer interessante doelgroep bereiken en waar geadverteerd kan worden tegen een veel lager tarief dan gangbaar is in de markt."
Over Admanager.nl
Admanager.nl, opgericht in juni 2001, is uitgegroeid tot het centrale informatiepunt voor online marketing en in het bijzonder online advertising. Binnen korte tijd hebben zich een groot aantal partijen zich aangesloten bij Admanager.nl, waardoor een uniek aanbod van informatie is ontstaan omtrent online advertising, e-mail marketing, affiliate marketing en searchengine optimalisatie. Admanager.nl is een initiatief van zelfstandig online marketing adviseur Steven Pieneman.
Over Mediarijk
MediaRijk, opgericht in augustus 2004 door John Jägers en Eddy Boeve, is gespecialiseerd in de conceptuele ontwikkeling en realisatie van rich media toepassingen, waaronder online (adver)games. MediaRijk heeft sinds haar bestaan een uitgebreide trackrecord opgebouwd met klanten als NautaDutilh, NRG Benelux, Jetix, Monsterboard, Shoestring, KIA, WegenerMultimedia, Reed Elsevier, Weekblad Pers, MarketingXperts, Spindokters, BERG Toys, etc.