Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Boer Hartog Hooft kiest na oriëntatie en selectiefase voor T-Mobile en Telematch

31 oktober 2006. Den Haag / Amsterdam - Boer Hartog Hooft makelaardij heeft na een oriëntatie- en selectiefase uiteindelijk de mobiele communicatie ondergebracht bij T-Mobile en de vaste communicatie ondergebracht bij de organisatie Telematch. Marqit Advisory, de onafhankelijke organisatie die klanten begeleidt in dit proces, heeft namens Boer Hartog Hooft deze oriëntatie en selectiefase procesmatig begeleid.

'Weliswaar zijn er wat opstartproblemen, maar over het algemeen zijn we tevreden over de beide bedrijven die uiteindelijk door ons zijn gekozen' stelt Marja Oosterloo, binnen Boer Hartog Hooft medeverantwoordelijk voor ICT en de serviceafspraken daaromheen. 'Het voelde erg prettig om een partner als Danny Frietman, Managing Consultant van Marqit Advisory, aan onze zijde te hebben tijdens dit selectieproces. Veel termen die bepaalde leveranciers gebruiken zijn toch erg technisch, Danny heeft zorg gedragen dat onze behoefte als klant niet uit het oog werd verloren en ondersneeuwde tijdens de soms toch technische gesprekken'.

Marqit Advisory is zeer recent gestart in het begeleiden van klanten bij hun het zoeken naar de juiste ICT oplossing en om daar een juiste partner bij te zoeken. Inmiddels zijn ondermeer het Ministerie van Onderwijs, Cultuur & Wetenschap, Rijkswaterstaat, Hoogheemraadschap Rijnland en Inspectie Verkeer en Waterstaat klant bij Marqit Advisory. Marqit Advisory is een onderdeel van Marqit.