Ingezonden persbericht


persbericht

Samenwerking met Dinner Cheque

Accor Services groeit op Nederlandse markt

Rotterdam, 1 november 2006 - Accor Services, wereldleider in dienstverlening via voucher- en kaartsystemen, manifesteert zich steeds nadrukkelijker op de Nederlandse markt. Het bedrijf, dat deel uitmaakt van de Accor groep (internationale hotellerie en services), verzorgt sinds kort de marketing- en salesactiviteiten van Dinner Cheque. Deze organisatie richt zich met exclusieve dinerbonnen op het hogere zakelijke segment. Accor Services heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de nieuwe, chiquere uitstraling van Dinner Cheque. Die wordt begin november aan het bedrijfsleven gepresenteerd.

Bij de organisatie Dinner Cheque zijn 140 kwaliteitsrestaurants aangesloten. Met de samenwerking wil Accor Services haar dienstverlening in Nederland verder uitbreiden. Carl Winters, commercieel directeur van Accor Services: "Dinner Cheque past uitstekend bij onze activiteiten. We richten ons allebei op het zakelijke segment. Door de handen ineen te slaan met Dinner Cheque op het gebied van sales en marketing willen we de Nederlandse markt laten zien welke meerwaarde wij hebben als het gaat om het motiveren en enthousiasmeren van medewerkers. Zo is Dinner Cheque een uitstekend en exclusief middel om persoonlijke aandacht te schenken aan zakenrelaties of medewerkers door hen culinair te verrassen."

Diensten
Naast de marketing- en salesactiviteiten voor Dinner Cheque verleent Accor Services de volgende diensten in Nederland: Clean Way (vastgesteld budget via een chipkaart voor medewerkers voor het reinigen van bedrijfskleding bij een landelijk netwerk van stomerijen) en Ticket Restaurant (vouchersysteem om medewerkers op koopavonden of bij overwerk een maaltijd te verstrekken binnen een netwerk van 3.000 eetgelegenheden).

www.dinnercheque.nl

///

Over Accor Services
Accor Services is wereldleider op het gebied van dienstenvouchers. De organisatie maakt deel uit van de Accor groep, die internationaal bekend is door haar leidende rol in hotellerie met ketens als Sofitel, Novotel, Mercure en Ibis. Accor Services is actief in 35 landen en telt 21 miljoen gebruikers. Doel van Accor Services is de prestaties van bedrijven en overheden verbeteren door te zorgen voor het welzijn van werknemers en burgers. Uitgangspunt daarbij is optimaal gebruiksgemak en zo min mogelijk administratieve rompslomp. Accor Services bedenkt, ontwikkelt en beheert innovatieve oplossingen die bedrijven en lokale overheden de mogelijkheid bieden nieuwe bronnen van motivatie en loyaliteit te creëren. Naast Dinner Cheque biedt Accor Services in Nederland de diensten Clean Way en Ticket Restaurant aan. De Accor groep is genoteerd aan de Euronext-beurs in Parijs.


Noot voor de redactie,