Ingezonden persbericht

MARKETINGPLAZA

User Generated Content
Dinsdag 31 oktober 2006, Media Plaza, Utrecht

User Generated Content werkt!
Een student plaatst zijn afstudeerfilmpje op Youtube en heeft binnen drie weken 150.000 hits. Wal-Mart zet zelfgemaakte foto's en video's van jongeren op grote schaal in bij toekomstige advertentie-
campagnes. MTV lanceert een User Generated tv-kanaal. Succesverhalen te over...

Marketeers ontdekken de kracht van User Generated Content. Op 31 oktober organiseert Media Plaza het seminar User Generated Content. Wat is het? Wat zijn de interactieve mogelijkheden en hoe maakt u het onderdeel van de marketingmix? Voor meer informatie en inschrijving: www.mediaplaza.nl/seminar/ugc

Graag tot ziens op 31 oktober!
Met vriendelijke groeten,

Wim van Rooijen
Directeur Media Plaza

PS. Noteer alvast in uw agenda: Marketing3 op 28, 29, 30 november en 1 december. Zie www.marketing3.nl