Ingezonden persbericht


Persbericht

30 oktober 2006

Orange Business Services tekent contractverlenging van $20 miljoen met British American Tobacco

30.000 British American Tobacco-gebruikers in 85 landen verbonden met wereldwijde telecommunicatienetwerk van Orange Business Services

Orange Business Services heeft een contractverlenging voor drie jaar ter waarde van ruim 20 miljoen dollar getekend met British American Tobacco. Daarmee is Orange Business Services voor British American Tobacco de belangrijkste leverancier voor wereldwijde telecommunicatiediensten.

Orange Business Services levert wereldwijde WAN-connectiviteit en beveiliging aan British American Tobacco. Het nieuwe contract voorziet ook in besparingen op de total cost of ownership (TCO), meer keuzemogelijkheden in technologie en diensten en grotere commerciële flexibiliteit.

"Met deze overeenkomst komen beide organisaties in een nieuwe fase terecht", zegt Phil Cook, chief information officer bij British American Tobacco. "Onze wereldwijde communicatie moet steeds worden aangepast om te voldoen aan de eisen van de organisatie. We hebben voor Orange Business Services gekozen omdat ze zowel op lokaal als internationaal niveau aan onze vragen tegemoet kunnen komen. Daarnaast hebben we dankzij onze samenwerking sinds 1994 veel vertrouwen gekregen in de manier waarop we zaken doen met Orange Business Services en de kwaliteit van hun service."

Bericht voor de redactie

Over British American Tobacco
British American Tobacco is de meest internationale tabaksorganisatie ter wereld. Merken worden verkocht in 180 landen wereldwijd. British American Tobacco maakt tabaksproducten van hoge kwaliteit om tegemoet te komen aan de diverse voorkeuren van miljoenen consumenten. Het is vertegenwoordigd in de hele cyclus 'van zaadje tot roken' en richt zich op het inbedden van de principes van corporate social responsibility in de hele organisatie.

Over Orange Business Services
Orange Business Services vertegenwoordigt sinds 1 juni 2006 de zakelijke communicatieoplossingen en -diensten van de France Telecom Group. Eerder werden die vertegenwoordigd door de verschillende merken van France Telecom, waaronder Equant.

De portfolio bestaat uit voice-, data- en mobiele diensten, IT-expertise en managed services. Alle producten en diensten hebben als doel de bedrijfsprocessen van klanten te optimaliseren en hun productiviteit te verbeteren. Orange Business Services heeft vestigingen in 166 landen en heeft klanten in 220 landen. Meer informatie is beschikbaar via www.mnc.orange-business.com.

Voor meer informatie over Orange Business Services kunt u contact opnemen met Mariena de Jager, Marketing Manager Orange Business Services: Tel: +31 (0)20 606 92 57
E-mail: mariena.dejager@orange-ft.com Website: http://www.mnc.orange-business.com

Voor verdere persinformatie, fotografie of een interview kunt u contact opnemen met Maud Geerbex van LEWIS, Global Public Relations: Tel: +31 (0)40 235 46 00 Fax: +31 (0)40 235 46 01 E-mail: maudg@lewispr.com Website: http://www.lewispr.com

LEWIS - Global Public Relations

Hoevenweg 29
5652 AW Eindhoven
Nederland

Tel: +31 40 235 46 00
Fax: +31 40 235 46 01
Web: www.lewispr.com
Agency blog: www.lewis360.com