Ingezonden persbericht


UITNODIGING

Geachte collega's,

Op donderdag 26 oktober wordt bekendgemaakt wie Reclameman van het Jaar 2006 is. De prijs wordt al 24 jaar uitgereikt en ging vorig jaar naar Andrea Ragnetti, de topmarketeer van Philips. Eerdere winnaars waren onder andere Freddy Heineken, Giep Franzen en Chris Mendola. De Reclameman van het Jaar is een initiatief van vakblad MarketingTribune en wordt door een vakjury toegekend op grond van de criteria lef, vakmanschap en aantoonbaar resultaat in de afgelopen twaalf maanden.

Dit jaar zijn genomineerd: Sander van der Laan (Albert Heijn), Simon Neefjes (TBWA\Neboko), Alexander Ribbink (TomTom) en Michiel Mol (Lost Boys).

Op deze feestelijke bijeenkomst wordt bovendien het SRM Reclametalent 2006 bekend gemaakt.

De pers is van harte welkom op deze bijeenkomst om verslag te doen. Wij stellen het op prijs als u uw komst per mail aankondigt: fred.sengers@reedbusiness.nl .

Reclameman van het Jaar 2006
Lokatie: Universiteit Nyenrode
Datum: donderdag 26 oktober
Tijd: aanvang 17.00 uur

Meer informatie over de prijs, de bekendmaking of MarketingTribune kunt u krijgen bij hoofdredacteur Fred Sengers: 020-5159086.

Met hartelijke groet,

Fred Sengers
hoofdredacteur
MarketingTribune
Postbus 152
1000 AD Amsterdam
direct 020-5159086