Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Talisma introduceert CRM 7.1

Event Management en online webformulieren optimaliseren communicatie

Arnhem, 17 oktober 2006 -- Talisma Corporation (www. talisma.com), leverancier van CRM-oplossingen (Customer Relationship Management), maakt de beschikbaarheid bekend van Talisma CRM 7.1, een krachtige meerkanaals CRM-oplossing. Deze nieuwe versie introduceert meer dan veertig nieuwe functies en verbeteringen, ondersteunt beheer van webservice-objecten via API's op basis van XML en biedt over de gehele linie betere functionaliteit. Versie 7.1 is bovendien gecertificeerd voor Microsoft Windows 2003 R2 en Microsoft SQL 2005 SP1.

"De verbetering van ons CRM-aanbod is een nieuwe mijlpaal voor ons", aldus CEO Dan Vetras van Talisma. "Dit is opnieuw een voorbeeld van hoe wij proberen tegemoet te komen aan de wensen en behoeften van onze klanten door hen de beschikking te geven over nog meer event-driven en op webtechnologie gebaseerde functionaliteit, en dat op een kosteffectieve manier."

Belangrijkste functies Talisma CRM 7.1

Event Management
De module Event Management maakt geautomatiseerde werkstroomprocessen mogelijk, bijvoorbeeld webfuncties voor het creëren, beheren en volgen van en rapporteren over events, of evenementen. Door de logistieke activiteiten gedurende de levenscyclus van een evenement te stroomlijnen, waaronder inschrijvingen, communicatie, kosten en feedback, zijn bedrijven in staat evenementen beter af te stemmen. De beheerder kan gebruikersrechten toekennen voor het inzien van rapporten en het uitvoeren van taken.

Webformulieren genereren
Deze verbeterde versie vereenvoudigt het maken en beheren van webformulieren. Dit is te danken aan de HTML-sjablonen en geautomatiseerde ASP-pagina's die zorgen voor de data mapping en het genereren van de vereiste XML. Zo kan een gebruiker de gewenste sjabloon voor een webformulier kiezen en deze aanpassen, opslaan en meteen op de website of het portaal van de instelling plaatsen. Dit ongekende niveau van ondersteuning voor geautomatiseerde ASP-verwerking betekent dat niet-technische gebruikers snel en eenvoudig online formulieren kunnen maken ter ondersteuning van communicatie-initiatieven.

Geïntegreerde webservices
Talisma CRM 7.1 biedt uitgebreide webserviceondersteuning zodat legacy-applicaties van derden eenvoudig kunnen worden geïntegreerd met Talisma. De XML-API's strekken zich uit tot contact-, account- en alle maatwerkobjecten in het Talisma-framework en worden gepresenteerd als één webservice per object en gepubliceerd in WSDL-formaat. Klanten kunnen een licentie nemen op individuele webservices of op een webservicebundel.

Overige verbeteringen en functionaliteit
Talisma CRM 7.1 biedt nog diverse andere verbeteringen die de functionaliteit van de applicatie ten goede komen. Verscheidene verbeteringen in het Talisma Portal zijn per direct beschikbaar, waaronder de mogelijkheid om losse portaalcomponenten op te nemen in een website, centraal aanmelden voor ondersteuning en een kant-en-klaar, maar aanpasbaar portaal voor klanten. Met de functie Export kunnen gebruikers exportinstellingen opslaan voor toekomstig gebruik of voor regelmatig terugkerende exportopdrachten.

Andere verbeteringen in de nieuwe versie zijn onder meer de functie Click to Dial, waarmee u agents een directe verbinding tot stand laat brengen met een relatie, en de functie Audit Configuration, waarmee u het systeem kunt controleren op eigenschappen en gebeurtenissen om aldus de prestaties te verbeteren en schijfruimte uit te sparen.

Over Talisma
Talisma levert wereldwijd Customer Interaction Management (CIM) oplossingen waarmee organisaties een echt onderscheidende 'customer experience' kunnen waarmaken. Talisma CIM stelt organisaties in staat om hun customer service processen te optimaliseren, klanttevredenheid te verhogen en kosten te verlagen. De oplossingen van Talisma integreren de mogelijkheden van e-mail, telefoon, chat en selfservice met een krachtig en volwassen web services platform, uitgebreide analyse-tools en een knowledgebase voor het hele systeem. De oplossingen van Talisma zijn schaalbaar naar behoefte en hebben zich in de praktijk bewezen. Voorbeelden van Talisma klanten in de Benelux zijn: ANWB, Demon Internet, Toyota en SURFnet. Internationale klanten van Talisma zijn onder meer: Aetna, AOL, Aviva, Bank of America, Canon, ChevronTexaco, Citibank, Coast Capital Savings, Daimler-Chrysler, Dell, DHL, Ford, HGTV, Intuit, University of Alabama, Microsoft, Pitney Bowes, Siemens, Sony, Sprint en het Amerikaanse Ministerie van Buitenlandse Zaken. Meer informatie vindt u op www.talisma.com.



Ingezonden persbericht