Ingezonden persbericht

P E R S B E R I C H T

'Marketingkracht vs. Sponsormacht'
Bijeenkomst Sponsorhuis i.s.m. ACMC
5 oktober 2006 in het Concertgebouw 'spiegelzaal'

Na de zeer succesvolle bijeenkomsten over 'Sponsoring en Retailmarketing' en 'De marketing van 'goed doen' organiseert het Sponsorhuis op 5 oktober in samenwerking met het ACMC een bijeenkomst over de spanning in de samenwerking tussen bedrijfsleven, massamedia en culturele organisaties.

Als inleider treedt op Marc Jacobs (geassocieerd adviseur bij Rijnconsult) die het thema Marketingkracht vs. Sponsormacht vanuit organisatorisch perspectief zal beschouwen en voordelen en grenzen in de samenwerking aan zal geven.
Thijmen Jacobse, (hoofd corporate events & sponsoring van Robeco) en Irene Witmer (events & sponsoring director bij Concertgebouw en verantwoordelijk voor in- en externe marketing en communicatie van de Robeco Zomerconcerten) gaan in op de wijze hoe het Concertgebouw profiteert van de marketingkennis bij Robeco.
Vervolgens zullen Jacqueline Rutten (sponsormanager ABN AMRO) en Roy Cremers (Het Stedelijk Museum) vertellen hoe de machtsverhoudingen tussen ABN AMRO en Het Stedelijk Museum werkelijk liggen.

In het tweede deel van de middag staat de rol van massamedia centraal in de verhouding sponsor en gesponsorde. Hierover discussiëren o.a. Meike Koster (sponsormanager De Volkskrant), Hester Barkey Wolf (sponsoring en fundraising manager International Film Festival Rotterdam) en Jos Schuring (adviseur in de culturele marketing). De discussie wordt geleid door Edo Dijksterhuis (coördinator kunst van Het Financieele Dagblad).
Dagvoorzitter is Ad Maatjens (hoofdredacteur Sponsor Magazine)

De middag wordt afgesloten met een hapje en een drankje, aangeboden door Robeco en Martinair Partyservice

Hosted by Robeco & Martinair Party Service
Aanmelden en meer informatie: www.sponsorhuis.nl

Datum: donderdag 5 oktober 2006
Tijdstip: 14.30 uur tot ongeveer 18.30 uur.
De bijeenkomst wordt afgesloten met een borrel
Locatie: Concertgebouw 'spiegelzaal'
Kosten & aanmelden: zie www.sponsorhuis.nl



Ingezonden persbericht