Gemeente Zevenaar


Ontheffing voor werkzaamheden aan de weg buiten normale werktijden

In opdracht van de Provincie verrichten aannemers Jaartsveld op vrijdag 29 september van 19.00 uur tot 02.00 uur, zaterdag 30 september van 06.00 uur tot 20.00 uur, vrijdag 6 oktober van 19.00 uur tot 02.00 uur en op zaterdag 7 oktober van 06.00 uur tot 20.00 uur werkzaamheden aan het wegdek van de Beekseweg. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen van de toplaag van de Beekseweg rondom de brug over de A12.

In verband hiermee hebben burgemeester en wethouders aan de aannemer een ontheffing verleend voor het uitvoeren van werkzaamheden buiten normale werktijd (een ontheffing als bedoeld in artikel 4.1.2.2 van de Algemene Plaatselijke Verordening 2006 gemeente Zevenaar).

Omwonenden zullen hier enige hinder van ondervinden in de vorm van geluid. Daarom hebben burgemeester en wethouders voorschriften aan de ontheffing verbonden om de overlast zo veel mogelijk te beperken. Een van de voorschriften is dat de aannemer de direct omwonenden van tevoren schriftelijk van het tijdstip en de aard van de werkzaamheden op de hoogte moet stellen.

Terinzagelegging en bezwaar.

De ontheffing wordt op 28 september 2006 in het gemeentehuis ter inzage gelegd bij de balie van de sector Ruimte en kan daar tijdens de openingstijden worden ingezien. Degene wiens belang rechtstreeks bij dit besluit is betrokken kan daartegen binnen een termijn van zes weken na bekendmaking van het besluit een gemotiveerd bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders. Indien een bezwaarschrift is ingediend en onverwijlde spoed dat vereist, kan bij de Voorzieningenrechter van de Arrondissementsrechtbank te Arnhem (Sector bestuursrecht, postbus 9030, 6800 EM Arnhem) een voorlopige voorziening worden gevraagd.