Gemeente Zevenaar
Ontheffing voor werkzaamheden aan de weg buiten normale werktijden
In opdracht van de Provincie verrichten aannemers Jaartsveld op
vrijdag 29 september van 19.00 uur tot 02.00 uur, zaterdag 30
september van 06.00 uur tot 20.00 uur, vrijdag 6 oktober van 19.00 uur
tot 02.00 uur en op zaterdag 7 oktober van 06.00 uur tot 20.00 uur
werkzaamheden aan het wegdek van de Beekseweg. De werkzaamheden
bestaan uit het vervangen van de toplaag van de Beekseweg rondom de
brug over de A12.
In verband hiermee hebben burgemeester en wethouders aan de aannemer
een ontheffing verleend voor het uitvoeren van werkzaamheden buiten
normale werktijd (een ontheffing als bedoeld in artikel 4.1.2.2 van de
Algemene Plaatselijke Verordening 2006 gemeente Zevenaar).
Omwonenden zullen hier enige hinder van ondervinden in de vorm van
geluid. Daarom hebben burgemeester en wethouders voorschriften aan de
ontheffing verbonden om de overlast zo veel mogelijk te beperken. Een
van de voorschriften is dat de aannemer de direct omwonenden van
tevoren schriftelijk van het tijdstip en de aard van de werkzaamheden
op de hoogte moet stellen.
Terinzagelegging en bezwaar.
De ontheffing wordt op 28 september 2006 in het gemeentehuis ter
inzage gelegd bij de balie van de sector Ruimte en kan daar tijdens de
openingstijden worden ingezien. Degene wiens belang rechtstreeks bij
dit besluit is betrokken kan daartegen binnen een termijn van zes
weken na bekendmaking van het besluit een gemotiveerd bezwaarschrift
indienen bij het college van burgemeester en wethouders. Indien een
bezwaarschrift is ingediend en onverwijlde spoed dat vereist, kan bij
de Voorzieningenrechter van de Arrondissementsrechtbank te Arnhem
(Sector bestuursrecht, postbus 9030, 6800 EM Arnhem) een voorlopige
voorziening worden gevraagd.