Ster wint MarketResponse Intelligence Award
Marketresponse b.v.
Leusden, 29 september 2006
De Ster wint de MarketResponse Intelligence Award
Op donderdag 28 september 2006 heeft de uitreiking van de vijfde MarketResponse
Intelligence Award plaats gevonden. De prestigieuze award is uitgereikt aan Stichting
ether reclame (Ster). De andere twee genomineerden voor de prijs waren Carglass en
Randstad.
De Intelligence Award wordt jaarlijks uitgereikt door MarketResponse voor het meest
innovatieve en inspirerende onderzoek van de afgelopen twaalf maanden. Onderzoeken met
creatieve, baanbrekende of anderszins opvallende kenmerken komen voor de Intelligence
Award in aanmerking. Winnaars van de afgelopen vier jaar zijn Douwe Egberts, Unilever,
Ster en AirMiles.
Voor het eerst werd dit jaar de winnaar mede bepaald door het publiek, op basis van een
presentatie van elk van de genomineerden met betrekking tot de rol van marktonderzoek in
de eigen organisatie. Samen met de vakjury, die dit jaar bestond uit de heer drs. L.
Pater (Mediamaal), de heer J. Heuvel (VODW) en de heer mr. C. van Rooijen
(MarketResponse), kwamen zij eensgezind tot de winnaar: Ster.
Mevrouw drs. N. Engels (Ster) ontving de MarketResponse Intelligence Award voor het
onderzoeksmodel Admeasure dat in samenwerking met MarketResponse, BrandmarC en Prof. dr.
W.F. Van Raaij ontwikkeld is. Admeasure kan een adverteerder in vier dagen duidelijkheid
geven over de vraag wat een commercial gaat opleveren, hoe dat komt en wat er aan gedaan
kan worden om de commercial nog beter te laten werken.
Contact:
Willem Brethouwer (W.Brethouwer@marketresponse.nl) tel: 033-3303333
Petra Immerzeel(P.Immerzeel@marketresponse.nl) tel: 033-3303333
Publicatie uitsluitend met bronvermelding