Ingezonden persbericht
PERSBERICHT HOFSTAD SEARCH
Vrijdag 29 september 2006
Hofstad Search breidt verder uit
Otto Vroegop (29) start per 23 oktober als consultant bij Hofstad Search
Het in Den Haag gevestigde werving- en selectiebureau Hofstad Search, dat zich gespecialiseerd heeft in de markt voor klantcontact, ziet onder invloed van de aantrekkende economie en het groter wordende belang van professioneel klantcontact de vraag naar gespecialiseerd management in klant contact centers sterk toenemen.
Het in 2002 gestarte bureau heeft per 23 oktober Otto Vroegop aangetrokken als vierde consultant. Otto studeerde communicatiemanagement aan de Hoge School van Utrecht en startte negen jaar geleden al als part time agent in een outbound call center. Sinds de afronding van zijn studie in 2004 werkte hij eerst als trainer en later als supervisor en manager in een facilitair call center. Hij weet dus goed welke eisen de markt stelt aan goede en gedreven kandidaten. Otto Vroegop gaat zich in eerste instantie in het bijzonder richten op het werven en selecteren van teammanagers, supervisors en projectmanagers.
"Het gaat goed met onze economie" aldus drs. Pia de Wijer, directeur en oprichter van Hofstad Search "en een groeiend aantal bedrijven heeft ondervonden dat professioneel klantcontact leidt tot tevreden klanten. De vraag naar certificering en het belang van het winnen van Awards voor bedrijven is daar ook een gevolg van. Volgens ingewijden realiseren de facilitaire call centers dit jaar ongeveer 15% meer omzet dan in 2005. Het aantal medewerkers in call centers neemt toe ten gevolge van die omzetgroei. De vraag naar professioneel en ervaren managers met een hogere beroepsopleiding is stijgende en het aanbod van afgestudeerde Hboërs neemt af, dat stelt het hogere management van call centers voor nieuwe uitdagingen. Wij nemen die uitdaging graag over door het professioneel invullen van de vacante management vacatures"