Onderwerp: Ilse media lanceert nieuwe huisstijl
Datum: Amsterdam, 27 september 2006
Ilse media lanceert nieuwe huisstijl
Ilse media lanceert haar nieuwe bedrijfs-identiteit vandaag tijdens het ilse media 2.0 networking event. De nieuwe huisstijl is gebaseerd op een vingerafdruk, het meest herkenbare en persoonlijke kenmerk van elk individu. Communicatiebureau Janusian Schwitters is verantwoordelijk voor concept en design.
Paul Molenaar, algemeen directeur van ilse media: "Ilse media heeft zich ontwikkeld tot een holding met meer dan 50 interactieve merken. Ilse media vormt een solide huis waarbinnen deze consumentenmerken zich verder ontwikkelen. Met de nieuwe huisstijl hebben we gezocht naar een duidelijke en rustige uitstraling, die onze consumentenmerken ondersteunt. Dat is de reden dat we in de uitwerking voor ingetogenheid en terughoudendheid kiezen."
Vingerafdruk
De vingerafdruk is voor elk individu uniek, net als zijn of haar persoonlijkheid. Voor ilse media is de vingerafdruk in de eerste plaats het symbool voor hoezeer het internet zich ontwikkelt tot een medium waar het individu minstens zo belangrijk is als de bekende grote merken. Het internet is inmiddels sterk verweven is in het persoonlijk leven van iedereen. Wij stellen de consument in staat om zich te uiten én voldoen aan zijn vragen. Daarbij gaat het om zaken als 'ons web-log', 'mijn profiel op CU2', 'jouw mening op Kieskeurig.nl' en straks ook 'jouw eigen nieuws op Hier.nl'.
Over ilse media groep
Ingezonden persbericht