Unieke interactieve banners op DIMO.nl
Dimo
DIMO
Datum: 28 september 2006
Unieke interactieve banners op DIMO.nl
SNS Bank promoot met nieuw bannerconcept
Breda, 28 september 2006 - De SNS bank presenteert vanaf vandaag haar Live@dvies op
DIMO.nl middels unieke interactieve banners. Met deze live hypotheekverkoop via internet
is de SNS bank vernieuwend bezig. De promotiecampagne van dit product sluit hier
naadloos bij aan. Nog niet eerder werd een banner zo interactief ingezet op een
Nederlandse website. De bezoeker wordt direct aangesproken door een dame, zichtbaar in
een videovenster op de homepage. Zodra bekend is in welke plaats de bezoeker op Dimo.nl
een woning zoekt, haakt de dame hier in beeld en geluid op in. Zij kijkt ook letterlijk
mee op de zoekbox. Op die manier wordt iemand zo persoonlijk mogelijk aangesproken.
Net als DIMO, loopt SNS Bank voorop met de ontwikkeling van slimme internetdiensten. Het
innovatieve SNS Live@dvies is daar wederom een voorbeeld van. 'Het is voor DIMO een
aanwinst om als eerste woonsite in Nederland online hypotheekadvies, met beeld én
geluid, te kunnen aanbieden aan onze bezoekers. En dan ook nog met zo'n voor Nederland
uniek promotieconcept', aldus Frank van der Linden, Managing Director van DIMO. 'De
anderhalf miljoen mensen die maandelijks op onze site komen, kunnen nu niet alleen een
huis zoeken en bekijken, maar ook kópen via DIMO.nl.'
Hoe werkt SNS Live@dvies?
Een hypotheekgesprek via SNS Live@dvies verloopt volledig via internet. De adviseur is
live via de PC te zien en te horen. Tegelijkertijd worden aantekeningen en berekeningen
ook via het scherm getoond. Er hoeft vooraf geen afspraak gemaakt te worden, de consument
kiest zelf tussen 9:00 en 21:00 uur een tijdstip om zich aan te melden waarna het
adviesgesprek binnen vijf minuten start. Na afloop van het adviesgesprek ontvangt de
klant binnen dertig minuten een persoonlijke hypotheekofferte per e-mail. De hypotheek is
volledig af te sluiten zonder dat een bezoek aan een bankkantoor nodig is. Snel en
eenvoudig!
Er zullen ook andere financiële diensten van SNS Bank worden aangeboden via
www.dimo.nl, als extra service naar de consument. Een voorbeeld daarvan is de SNS
Woningwaardecalculator, waarmee de consument zijn te verwachten vaste lasten kan
berekenen.
Over DIMO
DIMO.nl is met ruim 1,5 miljoen bezoekers en 7,2 miljoen online woningbezichtigingen per
maand de grootste onafhankelijke woonsite van Nederland. Het woningaanbod is afkomstig
van makelaars, projectontwikkelaars en consumenten en is behalve op DIMO zelf, ook te
vinden op onder andere: www.google.nl, www.vtwonen.nl, www.amsterdam.nl en
www.startpagina.nl. Naast koop- en huurwoningen biedt DIMO ook het meest uitgebreide
overzicht van badkamer- en keukenleveranciers in Nederland. De consument vindt op DIMO
eveneens uitgebreide informatie op het gebied van hypotheken, woonverzekeringen en
notariaat.
Over SNS Bank
SNS Bank is een toegankelijke en innovatieve retailbank. Zo introduceerde zij als eerste
realtime bankieren via internet. 'Die toegankelijkheid vinden wij terug bij DIMO', zegt
Dennis van Allemeersch, Hoofd Marketing Doe-het-Zelf bij SNS Bank. 'Het open platform en
het onafhankelijke karakter van DIMO is voor ons een van de redenen om samen te gaan
werken. DIMO is niet gelieerd aan een brancheorganisatie of andere belangenorganisatie en
biedt de consument naast een ruim woningaanbod ook toegevoegde waarde zoals bijvoorbeeld
een gratis woningzoekservice. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?'
--EINDE PERSBERICHT--
Bericht voor de redactie
Voor aanvullende informatie neemt u contact op met:
DIMO
Frank van der Linden
Managing Director
Tel: +31 (0)76-5310564
Mobiel: +31 (0)6-43236879
E-mail: info@dimo.nl
SNS Bank
Elbrich Raessen
Adviseur In- en Externe Communicatie
Tel: +31 (0)30-2914760
E-mail: elbrich.raessen@sns.nl
Wilt u het originele persbericht bekijken? Ga dan naar
www.dimo.nl/persberichten.asp