Duitse winnaar internationale fotowedstrijd Mazda
(9/26/2006)
De winnaar van de internationale fotowedstrijd, die Mazda deze zomer
van juli tot midden september organiseerde, komt uit Duitsland. Uit
meer dan 7000 inzendingen werd de foto van Sebastian Niehoff uit Herne
vlakbij Dortmund gekozen als de foto die het beste de âZoom Zoomâ
filosofie van Mazda weerspiegelt.
De 30 beste fotoâs en de foto van de winnaar werden geselecteerd door
een vakjury, bestaande uit de professionele fotografen Dingo en Bo
Hylen en de fameuze creatief vormgever van vele TV-spots, Eddy
Greenwoord. Naast de hoofdprijs, een gloednieuwe Mazda MX-5 Roadster
Coupé, waren er nog meer prijzen te verdelen, waaronder prachtige
Bose^(TM) home entertainment en audio systemen. Alle winnende fotoâs
zijn te zien op een speciale website, waarnaar ook alle inzendingen
zijn verstuurd: www.zoomzoomphoto.com.
Doel van de fotowedstrijd was het in één beeld vastleggen van de
bewegingsemotie van âZoom-Zoomâ, de meest pure rijbeleving, zoals men
dat vroeger als kind ook had, al dan niet met een speelgoedauto of in
de auto van de ouders. Op veel inzendingen was een auto het centrale
thema, maar de meest aansprekende daarvan gaven het gevoel van
âbewegingâ het beste weer. âDe winnende foto maakte het meeste indruk
op de jury vanwege de bewegingsemotie van âZoom-Zoomâ in de meest pure
vorm, in combinatie met een twinkeling in de ogenâ aldus Eddy
Greenwood. âDeze combinatie is de essentie van de âZoom-Zoomâ
filosofie van Mazdaâ.
De winnaar krijgt de sleutels van zijn nieuwe Mazda MX-5 Roadster
Coupé uitgereikt door Philip Waring, Vice President Sales van Mazda
Motor Europe, op de persdag van de Autosalon van Parijs op 28
september om 17.00 uur op de Mazda stand.
BedrijfsautoRAI.nl
Open Lieverdedealer.nl in een nieuw venster
AutoRai