Ingezonden persbericht


2organize kiest Tripolis als email marketing technology partner

Rotterdam, 26 september 2006 - 2organize Marketing Automation & Services gaat voor de uitvoering van de marketing- en salesprocessen van zijn opdrachtgevers samenwerken met Tripolis, de ASP multi channel solution expert. Na een selectie is er voor Tripolis gekozen omdat 2organize, als specialist in Customer Process Management en succesvolle executie van (event driven) marketingcampagnes, bij hen de complete beheersing van de technologie aantreft.

'Onze eigen applicatie heeft de afgelopen jaren zijn dienst bewezen. Na opmaak van total costs of ownership en een selectie hebben we geconcludeerd dat Tripolis perfect binnen onze MSP-propositie valt. De functionaliteit van Tripolis biedt met name een toegevoegde waarde aan ons multi channel management en executieplatform, waardoor de keuze snel gemaakt was, 'stelt Dick Vanderzaken, Business Development Director bij 2organize. Willem Stam, Managing Director van Tripolis, benadrukt: 'Dat ook 2organize de software van Tripolis in haar backend opneemt is een mooie ontwikkeling in de markt. Het vormt een bevestiging dat we met onze tools tot een van de toonaangevende spelers in Nederland behoren.' Dick VanderZaken sluit af: 'Na de succesvolle horizontale migratie van het systeem bij onze klanten gaan we nu de extra mogelijkheden die Tripolis biedt, voor onze klanten uitnutten.'

Over 2organize
2organize helpt bedrijven bij het creëren van klantwaarde door het optimaliseren én uitvoeren van marketing- en salesprocessen en door de integratie daarvan met onderliggende businessprocessen. Door het inzetten van ICT en het op slimme manier inrichten en integreren van marketing- en salesprocessen, boekt 2organize al jaren overtuigende resultaten in langjarige relaties met toonaangevende opdracht-gevers als KPN, Nuon, Albert Heijn, Nationale Nederlanden, Shell, SDU en Casema.