Nissan lanceert uniek digitaal magazine
(9/22/2006)
Op 21 september lanceerde Nissan voor het eerst het SHIFT_Life
magazine. Een nieuwe ervaring op het internet, die een compleet andere
kijk geeft op fashion, lifestyle, muziek, architectuur en Nissan: dat
is het nieuwe driedimensionale SHIFT_Life magazine.
Het magazine neemt de lezer mee over de hele wereld, van het levendige
Tokyo naar het oude Praag. En van de nieuwste gadgets tot de populaire
DJ Don Diablo. SHIFT_Life magazine verschijnt 4x per jaar. Het
magazine wil juist ook niet-Nissanrijders aanspreken. Hierbij brengt
Nissan de premium modellen zoals de Micra C+C en de Murano onder de
aandacht maar ook nieuwe modellen als de Qashqai.
SHIFT
âEverything we touch, we shift. Everything we shift we make better â
and distinctively Nissanâ, aldus Carlos Ghosn, de CEO van Nissan.
Zowel Nissan zelf als het magazine zijn constant in beweging. Het
sleutelwoord in het magazine is shift. Shift is bewegen, veranderen en
innoveren. Het SHIFT_Life Magazine bestaat uit verschillende werelden.
Het magazine combineert design, funky gadgets en mooie autoâs in een
door Tokyo geïnspireerde omgeving.
Tien werelden
SHIFT_Life Magazine bestaat uit tien totaal uiteenlopende werelden.
Met simpele muisklikken kun je je een weg banen door de underground
van Tokyo of een favoriete Micramorphose kiezen, waarbij verschillende
bekende fashion iconen de Micra in een nieuw jasje hebben gestoken.
Daarnaast worden de geheimen van Nissan onthuld in de Zama garage.
Ten slotte presenteert Nissan de SHIFT_Expectations: de mogelijkheid
om plaats te nemen in één van de vier nieuwe conceptcars. âItâs time
to shiftâ, beweeg je door de boeiende werelden van SHIFT Magazine.
Bekijk het SHIFT_Life magazine nu op: www.shiftlife.nl
Elk jaar een andere SHIFT
De afgelopen jaren heeft Nissan verschillende nieuwe modellen op de
markt gebracht met een eigen SHIFT_ ervaring. Zo werd in 2005 de
Nissan Micra C+C, de city-auto in cabrio-uitvoering, geïntroduceerd:
SHIFT_freedom, het hele jaar door een gevoel van vrijheid. Ook werd in
2006 de Nissan NOTE, een gezinsauto met een eigenzinnig design op de
markt gebracht: SHIFT_familylife. Daarnaast bracht Nissan in 2003 de
Nissan Micra en Nissan 350Z, in 2004 de Nissan Murano en Nissan
X-TRAIL en in 2005 de Nissan Pathfinder en Nissan Navara op de markt.
Elk met een eigen unieke SHIFT_ervaring.
AutoRai