Website-exploitant Furema BV loopt voor op eigen prognose


SOEST, 20060920 -- Furema B.V. gaat het lanceren van nieuwe sites dit jaar versnellen. Directeur J.L. Gerretsen maakte vandaag bekend dat de resultaten tot nu toe de prognoses overtreffen waardoor nu eerder begonnen kan worden met de opening van nieuwe sites.

In november 2005 werd de eerste website van Furema B.V. www.koopplek.nl - "Uw regionale marktplaats op internet" - actief. Een marktplaats website met als bijzonderheid dat de (verkoop)advertenties automatisch op zowel de landelijke site ( www.koopplek.nl ) als op één van de twaalf regionale sites ( bijvoorbeeld www.kooppleknoordholland.nl ) worden geplaatst.
Dit vergemakkelijkt uiteraard het zoeken naar produkten door kopers bij verkopers bij hun in de buurt en voorkomt lange reistijden en onnodige kosten. Dat dit systeem aanslaat moge blijken uit de vele advertenties die inmiddels op de site worden aangeboden.

In maart 2006 werd, als tweede, de site www.voordeelplek.nl actief. Een site boordevol aanbiedingen, kortingsbonnen, kennismakingsacties, voordeeltjes, proefpakketten, prijsvragen, financieringen etc. etc. Dit alles onder het motto: "Kijk, kies, klik en profiteer".

In de prognose was de opening van deze site pas begroot voor juli of augustus 2006, maar wegens de vlotte afhandeling en de opbloeiende koopplek site werd besloten de opening van voordeelplek.nl naar voren te schuiven. Inmiddels dus sinds maart 2006 actief. Dat velen de weg naar deze site inmiddels hebben gevonden moge blijken uit de vele dagelijkse bezoekers.

Voor november 2006 stond in de planning de lancering van de derde website van Furema: www.proefabonnementplek.nl
Mede door het vervroegd openen van voordeelplek.nl kon ook de opening van proefabonnementplek.nl naar voren worden geschoven en deze site is inmiddels in september 2006 actief geworden.

Proefabonnementplek.nl, de naam zegt het eigenlijk al, staat boorde- en boordevol aanbiedingen voor proefabonnementen tegen "schrikbarend" lage prijzen. Talloze bladen en kranten, mooi gerangschikt op doelgroep: Dames, Heren, Ouders, Jeugd, Senioren en Studenten. En, om het allemaal nog eenvoudiger te maken, via "OVERZICHT" verschijnt de complete lijst op het beeldscherm. Kortom een site onder het motto: "Lezen op z'n voordeligst".

Wat gaat de toekomst ons nog meer brengen als het aan Furema ligt?
In de planning voor 2006 ligt de lancering van nog één site in oktober of november 2006 (www.??????.nl). Dat wordt een heel ander soort site dan men van Furema gewend is maar het belooft in ieder geval een "knaller" te worden. Een site die opzien zal baren en ook een site die voor iedereen interessant kan zijn. Meer informatie kan daar op dit moment nog niet over worden gegeven. Te zijner tijd zal daar, in een Persbericht, uitgebreide informatie over worden verspreid.
Het jaar 2007 zal door Furema vooral worden gebruikt om de vier websites een nog grotere naamsbekendheid te geven en om nog meer adverteerders en bezoekers enthousiast te maken voor een bezoek aan de Furema sites.

Zie ook foto's en persberichten op www.koopplek.nl/pers.htm