Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Cup-a-Soup lanceert spaarprogramma op de werkplek
Dunck ontwikkelt loyaliteitsprogramma 'Soup Credits'
Cup-a-Soup bestrijdt al jaren met succes de 4 uur dip. In dat kader lanceert Unilever nu met Cup-a-Soup een nieuw spaarprogramma gericht op de werkplek: Soup Credits. Via de Cup-a-Soup automaat kunnen bedrijven sparen voor gadgets en funartikelen. Iedere Cup-a-Soup die wordt genuttigd levert Soup Credits op. Gespaarde Soup Credits kunnen worden ingewisseld tegen een breed scala aan cadeaus, die de werkomgeving en -sfeer leuker maken. Voor de ontwikkeling en uitvoering van het programma heeft Unilever loyalty marketing specialist Dunck ingeschakeld.
Soup Credits
Bedrijven die gebruik maken van een Cup-a-Soup automaat kunnen aan het programma deelnemen, door zich te registreren op www.soupcredits.nl. Middels de Cup-a-Soup automaat sparen zij automatisch voor Soup Credits. Bonusacties versnellen het spaarproces. Het uitgebreide cadeauassortiment bestaat onder andere uit Cup-a-Soup Collector's Items, traktaties, bedrijfsuitjes en sportieve gadgets. Zo kan men via Soup Credits bijvoorbeeld voor een tafelvoetbalspel, een verjaardagversierpakket en originele Cup-a-Soup mokken sparen.
Communicatie
Alle bedrijven met een Cup-a-Soup automaat hebben een introductiepakket ontvangen, met daarin uitgebreide informatie over het spaarprogramma. Tevens bevat het pakket posters en stickers waarmee deelname aan het programma binnen de organisatie kenbaar kan worden gemaakt. Deelnemers worden eens per kwartaal via een e-mail nieuwsbrief op de hoogte gehouden van alle actuele ontwikkelingen rondom het programma, zoals bonusacties en nieuwe spaarcadeaus.
Uitvoering
Na de ontwikkeling van Soup Credits verzorgt Dunck Loyalty ook de volledige uitvoering van het programma. Het loyalty bureau beheert hiertoe het webgedeelte, verzorgt de gehele communicatie richting deelnemers, coördineert het cadeaufulfilment en voert het programma management. Via haar loyalty service desk geeft Dunck opvolging aan alle vragen via de website en het speciale telefoonnummer.
Over Dunck Loyalty
Dunck (www.dunck.nl) is specialist in loyalty marketing en initiatiefnemer van marketing platform Loyalty Facts (www.loyaltyfacts.com). Het loyalty bureau werkt aan het intensiveren van klantrelaties, het terugdringen van klantverloop en het genereren van meer omzet uit bestaande relaties. Opdrachtgevers als Q-Park, Scania, CZ Zorgverzekeringen, Roche en de FNV gebruiken Dunck voor strategisch loyalty-advies en de ontwikkeling, uitvoering en evaluatie van loyaliteitsprogramma's.
EINDE PERSBERICHT
---
Noot voor redactie (