Ingezonden persbericht
18 september 2006
Sentimento.nl wordt marktleider op entertainment
PURMEREND - Sentimento.nl is vernieuwd. Met de de lancering van de nieuwe 'Sentimento.nl' heeft Bureau Sentimento de focus volledig gelegd op entertainment. Hiermee is tevens de nieuwe visie voor de komende jaren vastgesteld, namelijk op internet marktleider worden op entertainment.
Eerder dit jaar werd managing partner Stefan Smit aangetrokken om met zijn jarenlange expertise op het gebied van internetstrategieën de koers van Sentimento.nl te verstevigen. "Met de nieuwe site en nieuwe visie is Sentimento.nl nu klaar om uitstekend opgenomen te worden in de dagelijkse route van bezoekers op internet. Daarnaast biedt het nu voldoende creatieve mogelijkheden om ons merk 'Sentimento' uit te bouwen", aldus Stefan Smit.
Sentimento.nl richt zich volledig op entertainment voor een groot en breed publiek. Het multimediale aanbod bestaat volledig uit het laatste nieuws en alles op het gebied van muziek, theater (inclusief musical) en film & media. Waarbij de nadruk ligt op binnenlandse entertainment.
"Wij hebben ons het laatste anderhalf jaar sterk ontwikkeld op het entertainment gebied en dat kunnen we nu veel beter gaan uitbouwen met deze website, licht managing partner Rogier Deen toe. "Ook voor de samenwerkingsvormen met onze entertainment partners biedt de site creatievere mogelijkheden. Binnenkort zullen de eerste samenwerkingsvormen dan ook daadwerkelijk zichtbaar zijn op de site.
Bureau Sentimento
Bureau Sentimento is een marketingbureau dat multimediale entertainment content produceert en ontwikkelt op het gebied van muziek, theater en film.
Sentimento.nl
Sentimento.nl is de 'Spotlight for Entertainment' op internet, gericht op een groot en breed publiek. Het multimediale aanbod bestaat volledig uit het laatste nieuws en alles op het gebied van muziek, theater (inclusief musical) en film & media. Waarbij de nadruk ligt op binnenlandse entertainment.
---
Noot voor de redactie: (
Ingezonden persbericht