Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Classic Café Radio 10 Gold Edition:
Swingspektakel met top DJ's & live acts
Bunnik, augustus 2006 - Zaterdag 16 september aanstaande bestaat Brothers Classic Café vijf jaar. De discoknallers uit de jaren zeventig, tachtig en negentig vormen sinds 2001 elke tweede en laatste vrijdag van de maand de basis van een ultiem avondje uit in Brothers. Om het vijfjarig bestaan luister bij te zetten organiseert Brothers Outdoor Events op deze dag een mega groot classics evenement in de Jaarbeurshallen in Utrecht:The Classic Café Radio 10 Gold Edition.
Classics event of the year
Top deejays, live performances en bovenal sensationeel aangeklede hallen zullen zorgen voor hét feest der herkenning! Het wordt een muzikale reis door de tijd. Van de jaren zeventig via de jaren tachtig naar het einde van de jaren negentig. Op een groot podium brengen veelgedraaide bekende binnen- en buitenlandse artiesten van toen hun hits. De live acts worden afgewisseld met verschillende dance acts. Ruim vijftig dansers en danseressen staan garant voor een show op hoog niveau. Ga uit je dak onder 's werelds grootste discobal!
Gwen Dickey, Jocelyn Brown en Robin S
Onder de topartiesten bevindt zich Gwen Dickey, geboren en getogen in Mississippi, Amerika, en leadzangeres van ROSE ROYCE. Wie kent niet meer de discoklappers als Car wash, Do your dance en Wishing on a star en Chaka Khan's classic hit: Ain't nobody. Ook Jocelyn Brown zal die avond te bewonderen zijn. Brown, afkomstig uit North Carolina, is bekend van discotoppers als Ain't no mountain high enough, Moment of my life, I like it like that en Somebody else's guy. Ook zullen velen zich Robin S uit Queens, New York, nog herinneren. Ze maakte haar debuut met de massive smash hit single 'Show me love'. Deze single zette de toenmalige disco scene volledig op zijn kop.
Bijdrage aan Dare2Share
Een deel van de opbrengst van dit mega evenement gaat naar Dare2Share. Dit goede doel organiseert feestelijke evenementen om op die manier geld in te zamelen voor kinderkanker. In 2006 steunt Dare2Share de Kanjer-ketting van de Vereniging 'Ouders, Kinderen en Kanker'. Kijk voor meer informatie over dit project en over Dare2Share op www.dare2share.nl.
Verkrijgbaarheid tickets
The Classic Café Radio 10 Gold Edition wordt een totale beleving die het oog en oor zullen doen verbazen. Tienduizend mensen krijgen de mogelijkheid het ultieme déjà vu discogevoel te beleven. Kaarten zijn verkrijgbaar via www.ticketservice.nl of via www.brothers.nl.
Datum: zaterdag 16 september 2006, Locatie: Jaarbeurs Utrecht, Prijs: 35,- ex fee (vvk). Zaal open: 20.00 uur.
De vrienden van .
Veel organisatie en bedrijven hebben inmiddels hun naam verbonden aan Classic Café Radio 10 Gold Edition. Een van de belangrijkste is het goede doel Dare2Share. Zij zullen deze avond een groot platform hebben om aandacht te vragen voor hun sympathieke activiteiten en alle mogelijkheden krijgen om fondsen te werven. Een andere partner van formaat is natuurlijk Radio 10 Gold, dat zelfs hun logo een Classic Café uitstraling heeft gegeven. Ook De Telegraaf, Ticket Service en nog vele anderen hebben zich als partner aangesloten.
Uitgaanscentrum Brothers
Brothers is een uitgaanscentrum is het hart van Nederland. Het centrum is uitgeroepen tot beste club van Nederland en eveneens al 5 jaar achter elkaar tot de meest veilige horecalocatie in ons land. In 2001, vier jaar na de opening van Brothers, werd het eerste Classic Café gehouden. Het bleek het begin van een succesformule, die zijn weerga niet kent. Elke maand komen zo'n 5000 bezoekers naar de populaire discodansavonden. Het eerste lustrum wordt dit jaar gevierd met een golden edition van deze gouden formule. Hiervoor wordt in de Jaarbeurs in Utrecht alles uit de kast gehaald om er net zo'n geweldige en aanstekelijke avond van te maken als de reguliere dansavonden in Bunnik.
Noot voor publicatie:
Op de site http://www.classiccafe.nl/gold/asp/index.html vindt u achter de button PERS de toegang tot illustratiemateriaal die u bij dit artikel kunt gebruiken. U verkrijgt toegang door als gebruikersnaam 'Pers' en als toegangscode '16 september 2006' in te voeren. Daar vindt u het logo in digitale vorm, sfeerimpressies van Classic Café in Brothers Bunnik en een artist impression van de Jaarbeurs op 16 september 2006.
Geïnteresseerde pers kan zich aanmelden via marijn@usp.nl met als onderwerp: 'aanmelden Classic Café. Er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar.
Neem voor meer informatie, actiemogelijkheden en/of beeldmateriaal contact op met:
USP Marketing PR:
Marijn Tierolff/ Jeannette Spits
Tel. 020 423 28 82
marijn@usp.nl/ jns@usp.nl
Brothers Bunnik:
Toine van de Donk, Rob Peek of Marco Peek
Tel. 030 6570098
info@brothers.nl
---- --