Gemeente Strijen
Bekendmakingen week 37
(15-09-2006) Bekendmakingen
Burgemeester en wethouders van Strijen maken het volgende bekend:
Aanvraag om reguliere bouwvergunning ontvangen van:
- G. van der Steeg voor het oprichten van een woning op het perceel
Boompjesstraat 67 te Strijen (ontvangen 7 september 2006).
Met vragen over het gebruik van eventuele rechtsmiddelen (bezwaren
e.d.) tegen de verzoeken om bouwvergunning kunt u zich wenden tot het
bureau Bestuursondersteuning in het gemeentehuis.
Algemene Wet Bestuursrecht
Burgemeester en wethouders van Strijen maken de volgende besluiten
bekend:
Lichte bouwvergunning verleend aan:
- P. Troost voor het plaatsen van twee dakkapellen op het perceel Oude
Klemsedijk 1A te Strijen (verzonden 14 september 2006).
Sloopvergunning verleend aan:
- L.C. den Haan voor het slopen van de woning op het perceel
Nieuwestraat 23 te Strijen (verzonden 14 september 2006).
Tegen bovenstaande besluiten kunnen belanghebbenden binnen 6 weken
nadat de vergunning is verzonden naar de aanvrager (of, wanneer er
geen aanvrager is, na deze publicatie) een bezwaarschrift indienen bij
het bestuursorgaan dat het besluit genomen heeft. In het
bezwaarschrift moet staan waarom u het niet eens bent met het besluit.
Aan het indienen van een bezwaarschrift zijn geen kosten verbonden. De
behandeling van een bezwaarschrift mag volgens de wet maximaal 14
weken in beslag nemen. Het besluit treedt direct in werking, ook al
wordt er bezwaar gemaakt. Bent u van mening dat, zolang nog niet op
het bezwaarschrift is beslist, het besluit niet in werking zou moeten
treden, dan kunt u aan de Voorzieningenrechter van de rechtbank in
Dordrecht een voorlopige voorziening vragen. Het adres is: postbus
7003, 3300 GC Dordrecht. Een voorlopige voorziening kan alleen worden
gevraagd als er ook bezwaar is gemaakt. Daarnaast moet er sprake zijn
van een spoedeisend belang. Aan het vragen van een voorlopige
voorziening zijn wel kosten verbonden (griffierechten). Voor vragen
over uw bezwaar- en beroepsmogelijkheden kunt u contact opnemen met
het bureau Bestuursondersteuning.