Ingezonden persbericht


Persbericht

Cees Zwezerijn als Sales Operations Manager in dienst bij Newtel Essence

Vianen, 13 september 2006 Cees Zwezerijn (48) treedt op 1 oktober a.s. in dienst als Sales Operations Manager bij Newtel Essence. Zwezerijn zal in deze functie sturing geven aan de sterk groeiende salesafdeling en het salesproces verder stroomlijnen.

Zwezerijn over zijn nieuwe carrière-stap: Newtel Essence is een bedrijf dat constant in beweging is en dat in de afgelopen jaren een sterke groei heeft doorgemaakt. Het is daarom niet verwonderlijk dat een bedrijf als KPN interesse heeft getoond in het bedrijf en het recentelijk ook heeft overgenomen. Door deze overname ontstaat een krachtig bedrijf dat op het gebied van Klantcontactmanagement een totaaloplossing kan bieden. Hiermee speelt het in op een steeds vaker gehoorde vraag vanuit de markt. Bedrijven en organisaties zijn op zoek naar een leverancier die met hen meedenkt en die in staat is om de totale verantwoordelijkheid op zich te nemen waar het gaat om bereikbaarheidsvraagstukken.

Zwezerijn ziet het als zijn uitdaging om het nieuwe Newtel Essence succesvol in de markt te zetten met een salesforce die de vraag vanuit de markt begrijpt en die daar op de juiste wijze op weet in te spelen.

Zwezerijn is de afgelopen twee jaar werkzaam geweest als directeur van Trinicom Nederland. Daarvoor bekleedde hij diverse directie- en managementfuncties nadat hij in 1998 zijn eigen software- en systeemhuis Prologic had verkocht.

+++

Foto

Een digitale foto van Cees Zwezerijn is op aanvraag te verkrijgen.

Over Newtel Essence

Newtel Essence, onderdeel van KPN, richt zich in de Benelux op organisaties die hun klantinteractie processen (CRM-integratie met Contact Centers) willen optimaliseren. Communication Integrator Newtel Essence combineert in haar (on-line) klantcontactmanagement oplossingen data- en telecommunicatietechnologie. Service en security spelen hierbij een belangrijke rol. Daarnaast levert Newtel Essence de servicenummers 0800/0900 als toegang tot contact centers.

Newtel Essence is marktleider in de contact center markt en levert als enige in de markt een totale oplossing op het gebied van IP-telefonie, klantcontactmanagement, CRM, selfservice, netwerken en security.

Newtel Essence ondersteunt haar opdrachtgevers met advies, integratie en implementatie, opleidingen en onderhoud. Newtel Essence heeft een samenwerkingsovereenkomst met o.a. Avaya, Aspect, Cisco, Interactive Intelligence, Microsoft CRM, NICE en Trinicom. Voor meer informatie : www.newtelessence.com