Ingezonden persbericht


Intermec behaalt hoogste score voor expertise, service en support in gebruikersonderzoek

Nijmegen, 11 september 2006 - Intermec Technologies scoort het hoogst als het gaat om technische expertise, marktexpertise, klantsupport en -service, zo blijkt uit een wereldwijd onderzoek onder eindgebruikers door Venture Development Corp; een vooraanstaand onderzoeksbureau in de technologiesector.

"Deze bevindingen bewijzen dat Intermec investeert in vaardigheden en kwaliteiten die klanten het beste waarderen", zegt VDC Mobile and Wireless Practice Director David Krebs. "Dit geldt in het bijzonder voor het criterium technische expertise, waar de waardering voor Intermec negen procent hoger is dan gemiddeld voor de referentiegroep."

Het VDC onderzoek werd uitgevoerd door middel van telefonische interviews en webonderzoek met een respons van bijna 1000 gebruikers van robuuste mobiele platforms, gedurende de eerste helft van 2006 en in 2005.

Dit is het tweede opeenvolgende jaar waarin Intermec zich onderscheid in service support, onder de respondenten van het VDC onderzoek.