Peugeot op de Mondial de l'Automobile 2006
(9/7/2006)
De Mondial van Parijs is voor Peugeot de ideale gelegenheid om de
nieuwste modellen te tonen en de visie van het merk over âde toekomstâ
naar het grote publiek uit te dragen. Op een stand van ruim 3.800 m2
laat het merk zien hoeveel plezier een veilige, mooie, technologisch
geavanceerde maar vooral praktisch bruikbare auto kan geven.
Dit alles wordt gepresenteerd in een omgeving van natuurlijke
materialen (hout, water, rotsen) die een sfeer van zuiverheid
uitstraalt. De beide hoofdthemaâs plezier en milieu zijn duidelijk te
herkennen.
Allereerst het plezier in de vorm van de 908 RC en de 908, de auto die
in 2007 de eer van Peugeot op de lange-afstandscircuits zal gaan
verdedigen.
Daarnaast komt het thema milieu aan bod met de presentatie van een
nieuw prototype, de Peugeot 207 EPURE, die laat zien hoe ver Peugeot
al is met de ontwikkeling van nieuwe, milieuvriendelijke technieken.
De 207 EPURE laat bovendien al een klein beetje zien van een nieuw
model dat werkelijk in productie zal gaan.
Deze Mondial is voor Peugeot een belangrijk onderdeel van de
internationale introductie van de nieuwe 207. Na de start in Frankrijk
en Zwitserland op 6 april jl. werd de auto vlak vóór de zomer in de
overige Europese landen geïntroduceerd. En nu zijn de landen buiten
West-Europa aan de beurt om voor het eerst kennis te maken met de 207.
In de eerste 6 maanden na zijn introductie zijn er al meer dan 110.000
exemplaren verkocht, waaruit wel blijkt hoeveel belangstelling er is
voor deze nieuwe auto.
In totaal staan er maar liefst 45 personenauto's en 4 conceptcars op
de stand in Parijs, waarmee Peugeot vooral wil laten zien hoeveel
plezier er aan een auto te beleven valt.
BedrijfsautoRAI.nl
Open Lieverdedealer.nl in een nieuw venster
AutoRai