Top 1 Toys zet heteluchtballonnen in voor mediacampagne
Spectaculaire speelgoedactie van Top 1 Toys
ALMELO, 20060904 -- Dinsdag 5 september en woensdag 6 september 2006 zullen op verschillende locaties in Nederland heteluchtballonnen van Top 1 Toys opstijgen. Met deze ludieke actie is Top 1 Toys, de nummer één in speelgoed, de éérste speelgoedketen binnen Nederland die op deze manier reclame maakt voor haar spetterende voordeeldagen.
De heteluchtballonnen worden ingezet als onderdeel van een zeer brede mediacampagne waarbij door middel van flyers en radiocommercials aandacht wordt gegeven aan zéér voordelig shoppen op donderdag 7, vrijdag 8 en zaterdag 9 september a.s. Op deze dagen kunnen `grote én kleine kinderen' speelgoed kopen met maar liefst 19% korting.
Ook heeft Top 1 Toys met haar actie een heuse speurtocht naar de `gouden Max' ontketend. Want alle vinders van deze Gouden Max worden nog eens extra verwend met een speelgoed-waardebon van ¤ 100,00.
Ronald McDonald Kinderfonds
Naast dit commerciële spektakel wil Top 1 Toys met deze actie ook de aandacht vestigen op alle zieke kinderen in Nederland. Immers, Top 1 Toys wil dat ook juist deze kinderen meeprofiteren van de duizenden euro's voordeel die Top 1 Toys op 7, 8 en 9 september weggeeft. Daarom heeft Top 1 Toys de afgelopen periode een groot aantal passagiersplaatsen in de heteluchtballonnen verkocht waarvan de opbrengst in de vorm van speelgoed geheel geschonken wordt aan het Ronald McDonald Kinderfonds.
Ingezonden persbericht