Nieuwe huisstijl Start Proflex
Faction b.v.
PERSBERICHT
Proflex: nieuw gezicht voor vertrouwde dienstverlening
ALMERE, 4 september 2006 - Een nieuwe huisstijl en een nieuw logo, maar nog steeds de
vertrouwde en kwalitatief hoogstaande dienstverlening. Vanaf maandag 4 september
presenteert inhouse dienstverlener Proflex zichzelf met een nieuw gezicht.
Als het jongste lid van de United Services Group zette Proflex in mei 2003 de eerste
stappen op de markt van de inhouse dienstverlening. Vanuit de huisvesting van de klant
fungeert Proflex als 'externe' plannings- en HRM-afdeling voor flexmedewerkers. Inmiddels
is het bedrijf uitgegroeid tot een topspeler in de markt en hebben veel klanten Proflex
leren kennen als de specialist, waarbij efficiency, snelheid en flexibiliteit voorop
staan.
Identiteit
Met het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl wil Proflex de visuele identiteit daarop aan
laten sluiten. De uitgangspunten voor de ontwerpers waren: eerlijk, krachtig, helder
(niet te complex), visueel aantrekkelijk en een duidelijk kleurgebruik. Wat de vormentaal
betreft is gekozen voor een opzet die goed aansluit bij de industriële en zakelijke
markt en die een kwalitatieve uitstraling heeft. Het nieuwe logo en de nieuwe huisstijl
worden op alle bedrijfsuitingen toegepast, waaronder de website: www.pro-flex.com.
Over Proflex
Proflex is een inhouse uitzendbureau, gespecialiseerd in de technische en industriële
branche. Door zijn werkwijze biedt Proflex organisaties die een dagelijks wisselende
behoefte hebben aan flexibel inzetbaar personeel een unieke dienstverlening.