Ingezonden persbericht


Live auditie voor deuntje De Telefoongids op SLAM FM Winnaar krijgt muziek- of zanglessen ter waarde van EUR 1000

Amsterdam, 4 september 2006 - De Telefoongids en SLAM FM zijn gestart met een ludieke actie voor De Telefoongids 0900-1313 campagne. Luisteraars geven hun beste vertolking van het bekende deuntje van 0900-1313 en maken kans op muziek- of zanglessen ter waarde van EUR 1000*. De eerste live auditie vindt plaats op 7 september.

De komende acht weken, tot 26 oktober 2006, kunnen luisteraars iedere donderdagochtend in het radioprogramma van Frank Dane hun vertolking van het deuntje 0900-1313 ten gehore brengen. Alle luisteraars kunnen stemmen via www.slamfm.nl op diegene die het deuntje het best heeft uitgevoerd. Donderdag 2 november wordt de winnaar bekend gemaakt. De finalist krijgt voor EUR 1000 muziek- of zanglessen dat bij elk bedrijf dat in De Telefoongids staat te verzilveren is.


* De prijs is niet inwisselbaar voor contant geld.

Over De Telefoongids BV

Maandelijks wordt De Telefoongids door meer dan 5,2 miljoen unieke bezoekers gebruikt voor het vinden van bedrijfs- en persoonsgegevens, waarmee www.detelefoongids.nl in de top-5 (Multiscope, jaaroverzicht 2005) van de meest bezochte sites in Nederland staat. Dagelijks wordt De Telefoongids door meer dan twee miljoen mensen geraadpleegd. Dit maakt De Telefoongids BV tot marktleider in directory services in Nederland. Naast de jaarlijkse uitgave van 45 regiogidsen die gratis worden verspreid onder ruim zeven miljoen huishoudens en 700.000 bedrijven in Nederland, biedt De Telefoongids de volgende diensten; de CD-foongids, De Telefoongids Professioneel, 0900-1313 nummerinformatiedienst en sms 1313. De Telefoongids BV, gevestigd in Amsterdam, is een zelfstandig opererend bedrijf, er werken ruim 600 mensen.

Meer informatie over De Telefoongids is te vinden op: www.detelefoongids.nl.