Ingezonden persbericht


Nieuw op de Najaarsbeurs: Klinkende muntenactie

Tijdens de komende editie van de Najaarsbeurs, 3 t/m 6 september 2006, kunnen bezoekers voor het eerst meedoen met een speciale spaaractie voor exclusieve cadeaus. Voor iedere geplaatste order ontvangt de bezoeker spaarmunten, die bij vertrek kunnen worden ingewisseld tegen een Home Cinemaset, Tom Tom Navigatiesysteem, Philips PerfectDraft en nog veel meer. De Najaarsbeurs vindt plaats in Trade Mart Utrecht en tijdens deze vakbeurs voor detaillisten tonen ruim 700 exposanten hun nieuwe collecties. In het uitgebreide beursprogramma staan verder o.a. workshops door MKB Nederland, productpresentaties, trendshows en demonstraties.

Klinkende muntenactie
Bezoekers van de Najaarsbeurs ontvangen van de exposanten op Trade Mart Utrecht voor iedere geplaatste order een aantal spaarmunten, dat gerelateerd is aan de grootte van de order. De verzamelde spaarmunten kunnen bij vertrek, in een speciale stand in de Centrale Hal van het Beatrixgebouw, worden ingewisseld tegen één of meerdere cadeaus. De cadeaus, waaronder een Siemens Koelvriescombinatie, Home Cinemaset en Tom Tom Navigatiesysteem kunnen meteen mee naar huis worden genomen. Hoe meer een bezoeker ordert, hoe meer cadeaus hij dus mee naar huis neemt.

Workshops
Tijdens de Najaarsbeurs kunnen bezoekers meedoen met verschillende workshops, die allemaal gericht zijn op de detaillist. MKB Nederland verzorgt een tweetal workshops over persoonlijke invloed in de verkoop (over de rol van de verkoper op de werkvloer) en de veranderende klant (centraal staat de huidige klant die steeds kritischer en mondiger wordt). Woonstyliste Marie-Gon Vos geeft nieuwe en frisse ideeën om je interieur een snelle oppepper te geven. Binnenhuisarchitecte Karinka van der Veen Meerstadt verzorgt een workshop met tips voor winkelpresentatie en kleurgebruik. Bij M-DNA krijgen deelnemers handvaten aangereikt voor een verscherping van het winkelbeleid. Bij deze workshop is de centrale vraag; wat is het DNA van je bedrijf? Waar wil je als bedrijf naartoe en wat maakt je als bedrijf uniek?

Shows en presentaties
Zowel op de Trade Mart zelf als bij de entrees van de verschillende verdiepingen kunnen bezoekers demonstraties, presentaties en shows bekijken. 4 topstylistes stelden de TOP 100 samen, een selectie van de noviteiten en trends die op de Najaarsbeurs te zien zijn. Deze selectie is verdeeld over de verdiepingen bij de entrees te zien. Bovenaan iedere roltrap staan presentaties van jonge Nederlandse topdesigners. Zij laten hierop hun toekomstvisie zien. Wat kunnen we de komende jaren volgens hen op modegebied verwachten? Studenten van de Vakschool Schoonhoven, de opleiding voor edelsmeden en juweliers, geven demonstraties en tonen hun eindexamenwerk. In de centrale hal tenslotte worden verschillende trend- en produtenshow gegeven. Niet alleen tassen, juwelen en andere modeaccesoires vinden hier hun weg naar de catwalk. Ook producten uit het Home & Living segment zijn hier te zien. Ooit wel eens een fluitketel met de heupen zien wiegen?

Najaarsbeurs
De Najaarsbeurs vindt plaats van 3 t/m 6 september 2006 in Trade Mart Utrecht. Het centrale thema is Silhouettes of Style. Op de Najaarsbeurs vinden detaillisten, verdeeld over zes verdiepingen en de Expozaal, 600 vaste exposanten en 100 gastexposanten.Trade Mart Utrecht is opgedeeld in drie belevingswerelden; Home & Living, Fun & Fancy en Fashion Essentials. Bezoekers kunnen op www.trademart.nl registreren met het KvK nummer en ontvangen een gratis toegangsbewijs. Jaarkaarthouders maken kans op een van de vele inkoopcheques ter waarde van ¤ 100,-. Voor meer informatie kijk op www.trademart.nl

Noot voor de redactie (