Tommy telecom start campagne met Karin Bloemen


Gratis bellen als dank voor steun aan het goede doel

VEENENDAAL, 20060902 -- Vanaf 1 september start de grootschalige lanceringscampagne van Tommy telecom, de enige mobiele provider zonder winstoogmerk.

De circa 5 miljoen mensen in Nederland die goede doelen structureel steunen als vaste donateur, vrijwilliger of door mee te spelen met één van de goede doelen loterijen kunnen vanaf 1 september bij Tommy telecom mobiel bellen en sms'en met de laagste prijsgarantie van Nederland en onderling bellen ze zelfs helemaal gratis, dus ook geen starttarief. De tarieven kunnen zo laag zijn, omdat Tommy telecom de eerste provider is die werkt zonder winstoogmerk.

Tommy telecom heeft geen eigen netwerk , maar maakt gebruik van het netwerk van Telfort dat inmiddels is overgenomen door KPN.

Tommy telecom is opgericht door callcenter ondernemer Leo Dijkgraaf. Zijn callcenter, Annie Connect in Veenendaal voert voor ruim 40 goede doelen en voor de drie goede doelen loterijen ruim 2 miljoen gesprekken per jaar met donateurs en spelers van de loterijen. Een groot deel van de medewerkers bij Annie Connect zijn mensen met een arbeidshandicap of andere achterstand op de arbeidsmarkt, die vanuit huis via internet zeer flexibel en comfortabel weer aan het werk konden. Met de komst van Tommy is er bij Annie straks weer plaats voor honderden nieuwe medewerkers die vanuit de callcenters in Veenendaal of Breda of natuurlijk vanuit huis weer aan de slag kunnen. Met de vorig jaar behaalde gouden Callcenter Award en de ISO certificering is Annie Connect klaar om een uitstekende klantenservice met een hoog serviceniveau te gaan faciliteren voor Tommy telecom.

Het idee van Tommy is een creatief maar vooral ook logisch initiatief. Want nieuwe donateurs werven is belangrijk, maar ze vast weten te houden is misschien nog wel veel belangrijker. Met het grote financiële voordeel van bellen met Tommy krijgen deze mensen dus nu iets terug voor hun steun.

Na een jaar succesvol proefdraaien is het nu tijd om Tommy te presenteren aan heel Nederland. De campagne wordt gedragen door Karin Bloemen. Zij zal de komende weken de hoofdrol spelen in tv commercials, op radio, in kranten advertenties en in buitenreclame. Zo zal Tommy telecom snel landelijke bekendheid verwerven en kunnen de goede doelen hun achterban gaan informeren over dit sympathieke bedankje voor hun steun.





Ingezonden persbericht