Nationale-Nederlanden

September is rentevoordeelmaand bij Nationale-Nederlanden
01-09-2006
Nationale-Nederlanden geeft in de maand september rentekorting bij het afsluiten van een hypotheek. Klanten kunnen de rente van hun hypotheek bijvoorbeeld 20 jaar vastzetten tegen het 10 jaarstarief. Dit najaarsoffensief is onderdeel van de hypothekencampagne "Geen huis zonder hypotheek van Nationale-Nederlanden". De rentekortingsactie wordt ondersteund door een nieuwe radiocommercial.

Nationale-Nederlanden zet van 1 tot en met 30 september 2006 een rentekortingsactie in:

* 20 jaar vast tegen het 10 jaarstarief. Dit betekent 0,3% rentekorting op het 20 jaarstarief.

* 10 jaar vast tegen het 7 jaarstarief. Dit betekent 0,1% rentekorting op het 10 jaarstarief.
Deze actiekorting geldt voor de eerste rentevaste periode, bij nieuw gesloten hypotheken, nieuw gesloten aflossingsdepots en polissen en verhogingen van bestaande hypotheken. De actie geldt voor de producten Levenhypotheek, Beleggingshypotheek, OptimaalSpaarHypotheek, Spaarhypotheek, ZekerWonenHypotheek, Fondsenhypotheek en onder voorwaarden ook voor aflossingsvrije leningdelen. De aflossingsvrije leningdelen moeten gesloten worden in combinatie met Levenhypotheek, Beleggingshypotheek, OptimaalSpaarHypotheek, Spaarhypotheek, ZekerWonenHypotheek, met een rentevaste periode van 10 of 20 jaar. Het aflossingsvrije deel mag niet meer dan 50% van het totale bedrag zijn (exclusief overbruggingskrediet).

Naast de rentekorting geeft Nationale-Nederlanden, van 1 september t/m 31 oktober 2006, 15% extra korting op Overlijdensrisico Verzekeringen (ORV). Bovenop de al bestaande korting van 15% ontvangt de klant dus een extra korting van 15 %. De totaalkorting bij het afsluiten van een ORV komt daarmee op 30%.

Met de campagne "Geen huis zonder hypotheek van Nationale-Nederlanden" wil Nationale-Nederlanden in 2006 het intermediair veel commerciële kansen bieden en haar bekendheid als hypotheekverstrekker verder vergroten. Hypotheekoffertes kunnen, door het intermediair, digitaal aangevraagd worden op Mijn.NN.nl. Middels deze werkwijze heeft Nationale-Nederlanden de doorlooptijd van een offerteaanvraag verder verkleind en het proces gestroomlijnd zodat het intermediair snel kan reageren naar de klant.